מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי

פוסטים אחרונים

צ'אט בוט

הפתעה גם לגוגל יש צ'אט בוט 🙂

בסוף חודש אוקטובר הציגה גוגל בשקט יחסי את הצ'אט בוט שלה כתגובה לצ'ט בוט בעמודים העסקיים של פייסבוק. כמו שאפשר לצפות, הצ'אט בוט מתחבר למודעות של גוגל ומאפשר לגולש לשאול אותו שאלות שקשורות לעסק. גוגל עושה שימוש בטכנולוגיה של חברה בשם  AdLingo שהיא למעשה סטארטאפ בתוך חממת הסטארטפים של גוגל

חשוב להכיר: 4 מדדים חדשים בGoogle Ads

4 מדדים חדשים בGoogle Ads: החל מ6.11 , גוגל מוסיפה 4 מדדים חדשים הקשורים במיקום המודעות בדף התוצאות שיעור הקליקים בקמפיין גוגל אדס מושפע ישירות ובאופן משמעותי ממיקום המודעות שלכם בניגוד לתפיסה הרווחת, מיקום ממוצע אינו אמור לתאר היכן המודעה מופיעה בדף. בנוסף, המדד: מיקום הממוצע – משקף את המיקום

שיפור קמפיינים ברשת המדיה

מדריך: שיפור קמפיינים ברשת המדיה של גוגל

רשת המדיה של גוגל מהווה שטח פרסום נוסף בו ניתן לפרסם חוץ מאשר בעמודי התוצאות של גוגל או אתרים שמשתמשים באלגוריתם שלה. למשל, בתוך אתרים שותפים חיצונים של גוגל, Youtube, Gmail ואפליקציות. מלבד מודעות טקסט רגילות, אפשר להשתמש גם במודעות עם אנימציה, מודעות תמונה ומודעות ווידאו. יתרונות נוספים של רשת

קמפיינים אנכיים לווידאו

חדשות גוגל אדס: קמפיינים אנכיים לווידאו

באמצע חודש אוקטובר הציגה גוגל תמיכה במודעות ווידאו אנוכיות, צעד מתבקש אם לוקחים בחשבון ש-70% מהתנועה ביו-טיוב מגיעה ממכשירים ניידים. ברוב הטלפונים, כאשר המשתמשים צופה בווידאו רגיל בפורמט רוחבי, אך מחזיק את הטלפון בצורה אנכית, הווידאו יוצג רק על גבי חלק מן המסך על מנת שלא לעוות את התמונה. לעומת

מעקב מקביל מודעות גוגל

חדשות: גוגל משפרת את ביצועי המודעות באמצעות מעקב מקביל

לקראת תקופת החגים, גוגל מזכירה שהיא תעבור למעקב מקביל (Parallel Tracking) עבור כל החשבונות של Google Ads החל מה-30 לאוקטובר. באמצעות מעקב מקביל, המעקב אחרי הלחיצות נעשה ברקע, ולכן דף הנחיתה יכול לעלות אפילו כמה שניות יותר מהר, עד חמש שניות לפי משתמשי גוגל. על פי נתונים נוספים שגוגל אספה,

מדריך ריטרגטינג - שיווק חדש

המדריך השלם לשיווק מחדש!

המדריך השלם לשיווק מחדש (Remarketing) שיווק מחדש הפכה לאחת משיטות השיווק החדשניות ביותר כיום באינטרנט והיא נסמכת על היכולת לעקוב אחרי הרגלי הגלישה של המשתמש והאתרים בהם הוא ביקר. למרות היתרונות הגדולים של שיטת השיווק מחדש, היא מעוררת לא מעט שאלות חוקיות, נושא שניגע בו בהמשך. כיצד שיווק מחדש משפיע

לבצע פרסום בגוגל כמו מקצוען

כשאנחנו אומרים "פרסום בגוגל" אנחנו בדרך כלל מתכוונים לכל הדרכים השונות בהן אפשר לפרסם ברשת של גוגל. כמעט כולנו מכירים את מודעות הטקסט בתוצאות החיפוש, אבל הרשת של גוגל היא הרבה יותר גדולה מכך.  בין היתר, יש לגוגל גם אתרי שותפים שמציגים מודעות ובאנרים (המודעות יופיעו עם סימן i קטן),

מדריך גוגל שופינג

גוגל שופינג – המדריך המלא

לפני מספר חודשים גוגל שופינג נכנס גם לישראל, ולמרות שכרגע אין לו הרבה נוכחות, הדברים צפויים להשתנות ככל שיותר מפרסמים יחשפו אליו ויחלו להשתמש בו. אחת הסיבות לכך היא שאתרי השוואת המחירים איבדו מהזוהר שלהם וגם לא מעט מן האמינות שלהם. באמצעות גוגל שופינג, ניתן להציג מודעות של מוצרים ישירות

התאמות הדויקות במודעות גוגל

כל מה שחשוב לדעת על ההתאמות המדויקות החדשות במודעות גוגל!

כבר מזה זמן מה שההתאמות המדויקות של גוגל הן לא מדויקות במובן הקלאסי. למעשה, כבר מ-2014 גוגל כללה בתוך התאמה מדויקת גם איות שגוי, צורת יחיד ורבים, נגזרות, קיצורים, סדר מילים שונה, השמטה של מילות יחס ואותיות כגון אותיות בכל"מ. לדוגמה, אם היינו מציינים את מילת המפתח "נעליים לגברים", ההתאמה

חדש: המודעות הרספונסיביות החכמות של גוגל אדס

על פי גוגל, האבולוציה הבאה של המודעות הממומנות תהיינה המודעות הרספונסיביות החכמות. המשמעות של המילה רספונסיבי (מגיב) הוא כפול: לא מדובר רק בהתאמה של גודל המודעה למסך, אלא גם בהתאמה של התוכן שלהם לשאילתה של המשתמש. מדוע זה כל כך חשוב? בעזרת המודעות הרספונסיביות ניתן למנוע את התרחיש הנפוץ בו

8 דרכים באמצעותן תוכלו לשפר את ייחס ההמרה בדפי הנחיתה שלכם

לא משנה אם אתם מריצים קמפיינים דרך פייסבוק, גוגל או אפילו אינסטגרם, בסופו של דבר סביר להניח שהגולש יגיע לעמוד נחיתה כלשהו וזו תהיה אולי ההזדמנות האחרונה שלכם לקבל ממנו ליד. למרות שבחברות פרסום גדולות מי שמבצע אופטימיזציה לדפי הנחיתה הוא כמעט תמיד קופירייטר שהוכשר לכך, אופטימיזציה של דף נחיתה

semrush מדריך

הכירו את SEMRush! (מדריך מצולם)

SEMrush נחשב לאחד השירותים המתקדמים ביותר לניתוח מתחרים. כמו שכל מקדם אתרים או משווק באינטרנט יודע, לפעמיים הדברים הקטנים ביותר הם אלו שעושים את ההבדל הגדול ביותר, ולכן חשוב שנדע היכן המתחרים שלנו מקדימים אותנו בשביל שנוכל לצמצם מולם את הפער. מלבד הכלים והדוחות למעקב אחרי מתחרים, SEMRush כולל גם

סגירת תפריט