מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי

פוסטים אחרונים

קמפיין ממומן בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אחד מערוצי השיווק המרכזיים כיום בעולם הדיגיטל. אם לפני עשור רוב המפרסמים והעסקים עדיין משכו לקוחות דרך גוגל עם קמפיין ממומן בפייסבוק או קידום אורגני, היום אין כמעט מי שלא משתמש גם בפייסבוק כדי להגיע אל קהל היעד המרכזי שלו. מעבר לכך, פלטפורמת פייסבוק יכולה לתת פתרון

צ'טבוט בפייסבוק

איך להביא את הצ'טבוט שלכם בפייסבוק לשלב הבא

כולנו מכירים את הצ'טבוטים בפייסבוק (ובכלל) שהחלו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם ואמורים לספק לנו קיצור דרך משמעותי אל הלקוח הבא שלנו. אבל לכמה מאיתנו הבוטים האלו באמת עובדים? אז אם גם אתם מרגישים שאתם לא מנצלים את הפוטנציאל שלהם עד הסוף או שפשוט לא מספיק אנשים בכלל מצליחים להגיע

החזר על פרסום בפייסבוק

שיטות למדידת החזר על פרסום בפייסבוק

כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט מכיר את המושג "החזר על השקעה" (Return of Investment), או בראשי תיבות, ROI. כאשר עברנו מהשקעה בקידום אורגני או אפילו קידום ממומן בגוגל להשקעה בניהול של מדיה חברתית, התגלה שנעשה הרבה יותר ויותר קשה למדוד את ה-ROI. אחרי הכול, קשה לנו להעריך בדיוק איזו פעולה

כיצד להשתמש בפייסבוק אנאליטיקס ושיטת הייחוס (Attribution)

כלי האנאליטיקס והייחוס של פייסבוק הם מבין הכלים השימושיים ביותר עבור מי שרוצה להגיע לתובנות שיש להן ערך אמיתי למסעות הפרסום שלו. הכלים נמצאים ישירות בתוך מנהל המודעות של פייסבוק וה-Business Manager. Analytics כלי ה-Analytics של המודעות הממומנות נמצא תחת התפריט הכללי (ליד הלוגו של פייסבוק בצד ימין למעלה), תפריט

התראות אנליטיקס

מדריך מעשי: כיצד לבנות התראות ב-Google Analytics

גוגל אנאליטיקס היא ללא ספק המערכת הכי מוצלחת כיום בשוק למדידת תנועה וביצועי אתרים ברשת. מי שקצת מכיר אותה, יודע שישנו לוח של התראות שנקרא Analytics Insights ומודיע על שינויים בתנועה באופן אוטומטי. אבל מה עושים כשרוצים לקבל התראות ספציפיות על פי התאמה אישית? כאן בדיוק נכנסות ההתראות המתקדמות של

לידים מסנג'ר

איך להשיג לידים באמצעות המסנג'ר בפייסבוק

אחד מערוצי הפרסום הפחות מוכרים בפייסבוק הוא ערוץ המסנג'ר. במדריך הזה נתמקד במודעות בתוך הפיד שמפנות למסנג'ר, אבל קיימות גם מודעות נוספות שמערבות את המסנג'ר. איך עושים את זה בצורה הכי פשוטה? בעיקרון יש שתי דרכים ליצור מודעות כאלו : הדרך הראשונה שעליה פייסבוק ממליצה היא לבחור ב"הודעות" תחת "שיקול"

ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק – אין כמעט מי שלא מבלה לפחות כמה דקות טובות בפייסבוק ביום ולכן גם אין כמעט מי שלא נחשף לשלל הפרסומות והמודעות בפייסבוק. אם נראה לכם שהמודעות האלו יכולות כמעט לקרוא את המחשבות שלכם, אתם לא טועים! בניגוד לגוגל, שם המודעות מבוססות בעיקר על פי מילות מפתח

וואטסאפ ללא מספר (מספר וירטואלי לוואטסאפ)

כל מי שמשתמש בוואטסאפ, אם בגרסה לעסקים ואם בגרסה הרגילה בוודאי שם לב שלמעשה אין שום דרך להפעיל שני חשבונות על גבי אותו המכשיר. הסיבה המקורית לכך היא דווקא טובה: חשבון ה-Whatsapp שלנו מקושר למספר הטלפון שלנו וכך ניתן לשלוח הודעות אימות ומידע באופן יחסית מאובטח (למרות שגם השיטה הזו

ווטסאפ ביזנס

וואטסאפ עסקי – Whatsapp Business המדריך השלם

בדומה ל-Whatsapp, אפליקציית המסרים המיידים הפופולארית ביותר בישראל ובעצם ברוב העולם, גם וואטסאפ עסקי מיועדת למטרה דומה. ההבדל העיקרי הוא בכך שהיא מציעה מספר תכונות שימושיות לעסקים שלא נמצאים בגרסה הרגילה.   וואצאפ עסקי – היבט כללי השוני העיקרי מאפשר ליצור הפרדה מתבקשת בין שמירה על הקשרים העסקיים ובין שמירה

אוטומציה של פייסבוק

איך לעבוד עם האוטומציה של פייסבוק

כזכור, במערכת של גוגל ניתן לקבוע כללים אשר יעזרו לנו לשלוט בתקציבים ובתצוגה של המודעות בצורה אוטומטית כאשר תנאים מסוימים מתמלאים, אך מסתבר שגם לפייסבוק יש מערכת כזו שנמצאת בתוך ה-Ad Manager. אמנם יש דיבורים על כך שפייסבוק תהפוך את המערכת לאוטומטית לגמרי ולא תאפשר לבצע אופטימיזציה ידנית, אבל עד

יצירת מעורבות לקוחות

הכלים שיעזרו לכם ליצור מעורבות טובה יותר עם לקוחות

כל משווק טוב יודע שמה שבאמת חשוב במדיה החברתית בסופו של דבר הוא ליצור מעורבות עם גולשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים. אחרי הכול, אין שום טעם ב-1000 לייקים או תגובות של "כל הכבוד" אם אתם לא מקבלים את מה שציפתם לו מהקמפיין. במקרים אחרים, יכול להיות שהקמפיין שלכם מקבל כל

פרסום בגוגל לעסקים

גוגל, מנוע החיפוש הגדול והמוביל ביותר ברשת, מאפשר לכל בעלי העסקים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות המיועדות למטרות קידום, פרסום ושיווק עסקים. במדריך שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מורחב על פרסום בגוגל לעסקים בפירוט על כל אחת מהאפשרויות ולהכיר מקרוב את הכלים המעשיים באמצעותם תוכלו להפוך את גוגל לפלטפורמה הנכונה

סגירת תפריט