ניהול קמפיין אוטבריין

פרסום ב-Outbrain מציג לקהל היעד הפוטנציאלי שלכם תוכן שיווקי בעל ערך מוסף ובכך מגדיל את אחוזי המכירות באופן משמעותי לעומת ערוצי הפרסום המסורתיים.

ניהול קמפיין אאוטבריין

הגולש הממוצע כיום הוא מתוחכם וחסין יותר בפני צורות הפרסום המסורתיות, ולכן עמודי הנחיתה והמודעות הסטנדרטיות לא תמיד מצליחות להגיע אליו. לכן, בשנים האחרונות התפתח תחום התוכן השיווקי בעל הערך המוסף שנותן לגולש גם משהו מעבר מסיסמאות וסלוגנים.

אחת השיטות הפופולאריות ביותר לפרסום התוכן הנ"ל היא באמצעות רשתות תוכן כגון Outbrain אשר מפיצות את התוכן שלכם באתרים המובילים ברשת על פי המודל המוכר של תשלום פר לחיצה וכך עובד פרסום באאוטבריין.

אוטבריין

אאוטבריין נחשבת ביחד עם "טאבולה" לאחת משתי הרשתות התוכן הגדולות ביותר באינטרנט לפרסום טבעי (Native Advertising).

פרסום טבעי (או "פרסום מבוסס תוכן" כפי שקוראים לו לעיתים) הוא פרסום שבו הגולש לא צופה במסר שיווקי ישיר כמו ברוב סוגי הפרסום שאנחנו מכירים ברשת (כמו למשל פרסום בפייסבוק או פרסום בגוגל), אלא נחשף למידע שיש לו ערך כלשהו עבורו. 

לדוגמה, חברת ביטוח יכולה להכין כתבה אשר משווה בין ביטוח רפואי של קופות החולים לבין ביטוח רפואי פרטי, כאשר היא מדגישה את היתרונות של הביטוח הפרטי.

הפרקטיקה הזו מן הסתם אינה חדשה והיא מקובלת גם בעיתונות הכתובה ואפילו באתרי אינטרנט מסוימים בהם מפרסמים תוכן מסחרי.

החידוש המרכזי הוא שניהול קמפיינים באמצעות רשת כמו אאוטבריין הוא הרבה יותר מפולח ומדויק ומקיף אתרים רבים ברשת ולא רק את אותם אתרים שהעלו פוסטים או כתבות ממומנים כחלק ממדור כזה או אחר (אלו בדרך כלל זוכים לכמות גבוהה של צפיות שהולכת ויורדת ככל שעובר הזמן).

אז איך ניהול קמפיינים באוטבריין עובד?

קמפיין סטנדרטי באאוטבריין מכיל מאגר של כתבות תוכן בהן עושה שימוש המפרסם. אם תרצו, מדובר כאן בדף נחיתה, אך הוא הסגנון שלו הוא אינפורמטיבי וארוך יותר מדף נחיתה סטנדרטי.

כיום, כמו בהגדרת קמפיין בגוגל או בפייסבוק, ניתן לבחור בין מספר מטרות עיקריות כמו הגברת המודעות, הגדלת כניסות לאתר האינטרנט בו מופיע התוכן וגם התקנה של אפליקציות באמצעות שיווק דיגיטלי באאוטבריין. כמובן שניתן עדיין לבחור במטרה הקלאסית של המרות ויצירת לידים דרך טופס

כיצד אאוטבריין מפקחת על איכות התכנים ברשת שלה?

קודם כל, ישנם נושאים אותם אאוטבריין פשוט לא תאפשר לפרסם (אלו רק מספר דוגמאות):

  • תוכן שמיועד למבוגרים
  • תוכן שמעודד לקיחת סיכון גבוה (לדוגמה, אופציות בינאריות)
  • תוכן שכולל עובדות לא מאומתות או טענות בעייתיות, במיוחד בתחום הרפואי

מלבד זאת יש לשים לב לדקדוק, לאיות ולכך שאין אלמנטים שבורים או עם ניווט בעייתי בדף.

כמה משלמים על פרסום באוטבריין?

פרסום ממומן באאוטבריין אומנם לא משלמים על מילות מפתח, אך עדיין מתחרים עם נישות מסוימות באתרים שונים (ובהתאם להיסטורית הגלישה של מי שצופה במודעות). לכן, כל פעם שמוצגות מודעות מתבצע מכרז פומבי בין כל המפרסמים שהמודעות שלהן רלוונטיות. על מנת לפרסם במערכת, יש לשלם סכום מינימלי של 20$ ליום, וההמלצה של אאוטבריין היא להשקיע בהתחלה אפילו 50 או 100 דולר כדי לקבל מספיק נתונים.

קידום ממומן באאוטבריין

נתונים אלו יאפשרו לנתח את הקמפיין כדי למטב אותו בהמשך.

מלבד זאת יש לקבוע את הצעת המחיר המקסימלית ללחיצה, כאן הטווח המומלץ הוא בין 65 ל-85 סנט.

איך נראות המודעות?

המודעה הקלאסית שיושבת באתר אינטרנט בנויה ממספר תמונות, כותרות ותיאורים אותם המפרסם מזין ומהן האלגוריתם יכול ליצור שילובים שונים בהתאם לדף בו ממוקמת המודעה וההקשר שלו.

פורמטים אחרים של מודעות כוללים נכון להיום מודעות בתוך אפליקציות ומודעות קרוסלה, שהן למעשה אוסף של מספר כתבות.

האם קמפיין אוטבריין יכול להחליף קמפיין גוגל או פייסבוק?

לא היינו ממליצים על כך, לפחות לא בהתחלה: אאוטבריין מיועדת למשוך אליה קהל מאוד מסוים של לקוחות שיש להם את הזמן והיכולת להשוות בין שירותים שיש להם השפעה גדולה על נושאים כמו כסף או בריאות. נושאים קלילים מאוד שבהם ההוצאה הכספית היא קטנה יותר או שלא דורשים מחקר מקיף לפני הרכישה בדרך כלל יעבדו טוב יותר כקמפיינים רגילים.

גם כאשר מדובר על נישה שנמצאת היכן שהוא באמצע (לדוגמה, סדנאות הרזיה), רצוי לשלב בין כמה סוגי פרסום על מנת שיהיה אפשר לראות היכן המדדים המרכזים (KPIs) הם טובים יותר.

שאלות תשובות בנושא

אאוטברין היא רשת "להעצמת תוכן" עבור תכנים שיווקים או תכנים ממירים (לא דפי נחיתה קלאסים). אאוטבריין מאפשרת לפזר את המאמרים האלו באתרים שונים אשר נמצאים בתוך רשת השותפים שלה. בזכות האלגוריתם המתוחכם שלה, היא יודעת להציב את הקישורים לתכנים במקומות הרלוונטים ביותר ובכך לתפוס את תשומת ליבו של הגולש וכאן ניתן למצוא את המדריך לכך.

בעיקרון כן, אבל על מנת שהוא יצליח חשוב לבצע אופטימיזציה באופן מקצועי. האופטימיזציה בחברה כמו Just Digital כוללת קודם כל אופטימיזציה לתוכן במטרה להפוך אותו לממיר, הפקת בנק נכסים שונה לכל קבוצת מודעות, כך שהאלגוריתם יוכל להציג מגוון של תצוגות מקדימות לכל כתבה וכמובן איזון התקציב בצורה נכונה.

הצטרפו לעשרות עסקים שכבר קיבלו יותר לעסק שלהם, בזכות פירסום ממומן באאוטבריין

מה כולל ניהול קמפיין באאוטבריין?

עיצוב ומקסום התוכן

אנו נעזור לכם לכתוב את התוכן ולעצב את העמודים על מנת לחדד את המסרים השיווקיים שלכם ואת המסר לקהל היעד באופן חכם

אופטימיזציה לתצוגה המקדימה

קמפיין טוב מושך את העין באמצעות בחירה בתמונה הנכונה והטקסט המקדים שמובילים אל התוכן ובכך מעלים את אחוזי הלחיצות.

הקמת הקמפיין

אנחנו נעזור לכם למקד את הקמפיין בקהל היעד והאתרים המתאימים ביותר על מנת למשוך כמה שיותר פניות רלוונטיות ולהגדיל את אחוזי ההמרה מתוך התוכן

הרצת הקמפיין

מלבד המיקוד, חשוב להקפיד על ניהול זמנים נכון לשליחת התכנים, קביעת אסטרטגיות הצעת מחיר ושימוש במבחנים מחולקים של מודעות דומות.

מיטוב ומדידה

באמצעות מדידה נכונה של הקמפיין והביצועים של כל מודעה בנפרד ניתן לזהות הזדמנויות לקמפיינים חדשים ולמקסם את התכנים בקמפיינים הקיימים

תהליך העבודה

ניהול קמפיין בגוגל

שיחת
הכרות

ניהול קמפיין בגוגל

איפיון
קהל ומטרות

ניהול קמפיין בגוגל

בחירת
סוג הקמפיין

ניהול קמפיין בגוגל

מחקר שוק
וקהלי יעד

ניהול קמפיין בגוגל

ניהול שוטף של מודעות ותקציבים

דוחות חודשיים ומעקב

סגירת תפריט