מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי

פוסטים אחרונים

שיווק בפייסבוק

הקדמה: למה בכלל שיווק בפייסבוק? פייסבוק היא כיום הרשת החברתית הגדולה ביותר באינטרנט. גם אם רשתות חברתיות אחרות הולכות וצוברות תאוצה, בפייסבוק אפשר למצוא את הקהל המגוון ביותר מבחינה דמוגרפית ותחומי עניין. על פי המידע המעודכן ביותר, כ-6,000,000 ישראלים רשומים בפייסבוק ורובם כנראה משתמשים בה על בסיס יום יומי (Daily

קידום ממומן בגוגל ב – Just Digital

איך אפשר ליהנות משלל היתרונות שיש לקידום הממומן של גוגל להציע? איך ניתן להבטיח שהקמפיין הממומן שלכם ישיג מקסימום המרות? הגיע הזמן להכיר את כל הפתרונות היצירתיים של חברת Just Digital –  שנים רבות של ניסיון הובילו אותנו למגוון רחב של פתרונות יצירתיים בתחום הקידום הממומן בגוגל –  בדיוק בשביל

עריכת פוסטים מודעות בפייסבוק

האם באמת אי אפשר לערוך פוסטים שהם חלק ממודעות בפייסבוק?

כשאנחנו יוצרים פוסט אורגני בפייסבוק, יש לנו יכולת לערוך אותו כמה פעמיים שנרצה ופייסבוק אפילו שומרת את כל העריכות באופן ציבורי, אבל מסתבר שדווקא כאשר אנחנו יוצרים מודעה או מקדמים פוסט בצורה לא אורגנית, אנחנו דווקא לא יכולים לערוך את המודעה ואין לנו אפשרות לעשות עריכת פוסט ממומן בפייסבוק. יש

שימוש במילות מפתח שליליות

גוגל אדס: איך להשתמש נכון במילות מפתח שליליות?

השימוש במילות מפתח שליליות נשאר אחד הכלים האפקטיביים ביותר לשליטה על התאמת המודעות שלנו למה שהגולש מקליד. הסיבה לכך היא שבשנים האחרונות גוגל נותנת לעצמה חופש פעולה גדול יותר בכל מה שקשור להתאמה של מילות המפתח. הכוונה היא כמובן טובה וגוגל רוצה שנקבל יותר לחיצות, אך בנישות מסוימות, הניחושים של

הגדלת המרות בפייסבוק

איך לקבל יותר המרות בפייסבוק ובכל זאת להקטין את העלות להמרה?

אין מפרסם שלא רוצה לקבל יותר המרות באותו תקציב. למרות זאת, רוב המפרסמים יסכימו על כך שהרבה פעמים אין בררה, אלא להגדיל את העלות של כל המרה (ובהתאם את הצעות המחיר) על מנת ליצור יתרון על פני המתחרים. אבל האם זה תמיד חייב להיות כך? לא בהכרח: עוד דבר שכולם

גוגל אדס התאמה מדויקת

גוגל אדס: איך לעבוד בעולם של התאמה מדויקת במקום התאמה קרובה?

בשנה שעברה גוגל הכריזה על שינוי נוסף באופן בו היא מתייחסת אל מילות מפתח בהתאמה מדויקת (exact match), כאשר מעכשיו גם מילים שהאלגוריתם של גוגל מזהה כמילים נרדפות יילקחו בחשבון. בדגש על כוונת המשתמש. דוגמה היפותטית : סביר להניח שכאשר המשתמש יחפש "עבודה אקדמאית", ניתן יהיה להציג לו גם מודעה

מדידת חוזק מודעות

כך תדעו מהו חוזק המודעות שלכם

עד עכשיו, אם הייתם רוצים לדעת עד כמה האופטימיזציה שאתם מבצעים ברמת המודעה היא טובה, המדד המרכזי שלכם היה הביצועים עצמם וכמובן ציוד האיכות של המודעה. אחת מהמטרות המרכזיות של גוגל בשנים האחרונות היא לפשוט את תהליך הפרסום גם עבור עסקים שלא מנהלים תקציבים של אלפי שקלים בחודש. אחת הדרכים

הרחבות אוטומטיות ודינמיות בגוגל אדס

הרחבות אוטומטיות ודינאמיות בגוגל אדס

ההרחבות של המודעות בגוגל נועדו להפוך אותו למזמינות יותר ומתאימות לעידן בו רובינו גולשים דרך הסלולר והסבלנות שלנו למודעות הולכת ומתמעטת. מצד שני, ההרחבות האלו מקלות על המפרסם שלא צריך להתחיל להתעסק עם הגדרות ונתונים שונים ואת רוב האנרגיה שלו הוא יכול להמשיך ולהשקיע באספקטים האחרים של הקמפיין כמו למשל

ייחוס בפייסבוק

מאמר דעה: ייחוס בפייסבוק (Facebook Attribution)

אחד האתגרים הגדולים ביותר של השיווק המודרני ברשת הוא כיצד לאסוף ולנתח את כל הנתונים ממקורות שונים זה מזה : הרבה פעמיים אנחנו לא יודעים איזה מקור תרם לרכישה במידה הגדולה ביותר, וכאן בדיוק נכנסים מודלים של ייחוס. מודלים של ייחוס מאפשרים לנו לשנות את החשיבות של נקודות שונות בתהליך

ביג דאטה

מדוע אתם צריכים מערכת ניהול לביג דאטא

ביג דאטא הוא אחת מהבאזזווורדס הכי חמות כיום. המילה מתארת את השימוש במאגרים ענקיים של מידע ממקורות שונים שניתן להפיק ממנו תובנות בעלות משמעות. בהקשר של משווקים ומפרסמים ברשת, המידע הכלול בביג דאטא עשוי להיות מידע ממקור ראשון שמושג ישירות דרך רישומים באתר שלנו או קמפיינים ממומנים שאוספים לידים, אך

פייסבוק פיקסל

פייסבוק פיקסל והפרמטרים שלו

פייסבוק פיקסל משמש אתרים שרוצים לסמן את הגולשים שמבקרים אצלם על מנת למקד אליהם מודעות ברשת של פייסבוק. לדוגמה, אם לקוח ביקר בעמוד מכירת חולצות אצלי באתר או אפילו כבר קנה חולצה אחת, אני יכול להציג לו מודעה עם חולצות נוספות ולהזכיר לו שפעם הוא כבר קנה אצלי. מיקוד מסוג

אופטימיזציה לקמפיינים

מדריך מעשי: שימוש בכללים לביצוע אופטימיזציה לקמפיינים שלכם

כל מי שמתחיל לפרסם בפלטפורמה של גוגל יודע שכל אלמנט בקמפיין דורש כיוונון עדין ומעקב יום יומי שבסופו של דבר ישפיעו על השורה התחתונה והביצועים של הקמפיין. על מנת לעזור למשווקים לשלוט טוב יותר באופן בו הקמפיין שלהם רץ, קיימת בפלטפורמה של גוגל אפשרות לכללים אוטומטים. על מנת להגיע לכללים

סגירת תפריט