מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי

פוסטים אחרונים

ניהול קמפיינים בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק

ניהול קמפיין בפייסבוק – אין כמעט מי שלא מבלה לפחות כמה דקות טובות בפייסבוק ביום ולכן גם אין כמעט מי שלא נחשף לשלל הפרסומות והמודעות בפייסבוק. אם נראה לכם שהמודעות האלו יכולות כמעט לקרוא את המחשבות שלכם, אתם לא טועים! בניגוד לגוגל, שם המודעות מבוססות בעיקר על פי מילות מפתח

וואטסאפ ללא מספר (מספר וירטואלי לוואטסאפ)

כל מי שמשתמש בוואטסאפ, אם בגרסה לעסקים ואם בגרסה הרגילה בוודאי שם לב שלמעשה אין שום דרך להפעיל שני חשבונות על גבי אותו המכשיר. הסיבה המקורית לכך היא דווקא טובה: חשבון ה-Whatsapp שלנו מקושר למספר הטלפון שלנו וכך ניתן לשלוח הודעות אימות ומידע באופן יחסית מאובטח (למרות שגם השיטה הזו

ווטסאפ ביזנס

וואטסאפ עסקי – Whatsapp Business המדריך השלם

בדומה ל-Whatsapp, אפליקציית המסרים המיידים הפופולארית ביותר בישראל ובעצם ברוב העולם, גם וואטסאפ עסקי מיועדת למטרה דומה. ההבדל העיקרי הוא בכך שהיא מציעה מספר תכונות שימושיות לעסקים שלא נמצאים בגרסה הרגילה. וואצאפ עסקי – היבט כללי השוני העיקרי מאפשר ליצור הפרדה מתבקשת בין שמירה על הקשרים העסקיים ובין שמירה על

אוטומציה של פייסבוק

איך לעבוד עם האוטומציה של פייסבוק

כזכור, במערכת הקמפיינים הממומנים של גוגל ניתן לקבוע כללים אשר יעזרו לנו לשלוט בתקציבים ובתצוגה של המודעות בצורה אוטומטית כאשר תנאים מסוימים מתמלאים, אך מסתבר שגם לפייסבוק יש מערכת כזו שנמצאת בתוך ה-Ad Manager. אמנם יש דיבורים על כך שפייסבוק תהפוך את המערכת לאוטומטית לגמרי ולא תאפשר לבצע אופטימיזציה ידנית,

יצירת מעורבות לקוחות

הכלים שיעזרו לכם ליצור מעורבות טובה יותר עם לקוחות

כל משווק דיגיטלי טוב יודע שמה שבאמת חשוב במדיה החברתית בסופו של דבר הוא ליצור מעורבות עם גולשים שיכולים להפוך ללקוחות פוטנציאלים. אחרי הכול, אין שום טעם ב-1000 לייקים או תגובות של "כל הכבוד" אם אתם לא מקבלים את מה שציפתם לו מהקמפיין. במקרים אחרים, יכול להיות שהקמפיין שלכם מקבל

פרסום בגוגל לעסקים

גוגל, מנוע החיפוש הגדול והמוביל ביותר ברשת, מאפשר לכל בעלי העסקים שביניכם, ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות המיועדות למטרות קידום, פרסום ושיווק עסקים. במדריך שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מורחב על פרסום בגוגל לעסקים בפירוט על כל אחת מהאפשרויות ולהכיר מקרוב את הכלים המעשיים באמצעותם תוכלו להפוך את גוגל לפלטפורמה הנכונה

שיווק בפייסבוק

הקדמה: למה בכלל שיווק בפייסבוק? פייסבוק היא כיום הרשת החברתית הגדולה ביותר באינטרנט. גם אם רשתות חברתיות אחרות הולכות וצוברות תאוצה, בפייסבוק אפשר למצוא את הקהל המגוון ביותר מבחינה דמוגרפית ותחומי עניין. על פי המידע המעודכן ביותר, כ-6,000,000 ישראלים רשומים בפייסבוק ורובם כנראה משתמשים בה על בסיס יום יומי (Daily

קידום ממומן בגוגל ב – Just Digital

איך אפשר ליהנות משלל היתרונות שיש לקידום הממומן של גוגל להציע? איך ניתן להבטיח שהקמפיין הממומן שלכם ישיג מקסימום המרות? הגיע הזמן להכיר את כל הפתרונות היצירתיים של חברת Just Digital –  שנים רבות של ניסיון הובילו אותנו למגוון רחב של פתרונות יצירתיים בתחום הקידום הממומן בגוגל –  בדיוק בשביל

עריכת פוסטים מודעות בפייסבוק

האם באמת אי אפשר לערוך פוסטים שהם חלק ממודעות בפייסבוק?

כשאנחנו יוצרים פוסט אורגני בפייסבוק, יש לנו יכולת לערוך אותו כמה פעמיים שנרצה ופייסבוק אפילו שומרת את כל העריכות באופן ציבורי, אבל מסתבר שדווקא כאשר אנחנו יוצרים מודעה או מקדמים פוסט בצורה לא אורגנית, אנחנו דווקא לא יכולים לערוך את המודעה ואין לנו אפשרות לעשות עריכת פוסט ממומן בפייסבוק. יש

שימוש במילות מפתח שליליות

גוגל אדס: איך להשתמש נכון במילות מפתח שליליות?

השימוש במילות מפתח שליליות נשאר אחד הכלים האפקטיביים ביותר לשליטה על התאמת המודעות שלנו למה שהגולש מקליד. הסיבה לכך היא שבשנים האחרונות גוגל נותנת לעצמה חופש פעולה גדול יותר בכל מה שקשור להתאמה של מילות המפתח. הכוונה היא כמובן טובה וגוגל רוצה שנקבל יותר לחיצות, אך בנישות מסוימות, הניחושים של

הגדלת המרות בפייסבוק

איך לקבל יותר המרות בפייסבוק ובכל זאת להקטין את העלות להמרה?

אין מפרסם שלא רוצה לקבל יותר המרות באותו תקציב. למרות זאת, רוב המפרסמים יסכימו על כך שהרבה פעמים אין בררה, אלא להגדיל את העלות של כל המרה (ובהתאם את הצעות המחיר) על מנת ליצור יתרון על פני המתחרים. אבל האם זה תמיד חייב להיות כך? לא בהכרח: עוד דבר שכולם

גוגל אדס התאמה מדויקת

גוגל אדס: איך לעבוד בעולם של התאמה מדויקת במקום התאמה קרובה?

בשנה שעברה גוגל הכריזה על שינוי נוסף באופן בו היא מתייחסת אל מילות מפתח בהתאמה מדויקת (exact match), כאשר מעכשיו גם מילים שהאלגוריתם של גוגל מזהה כמילים נרדפות יילקחו בחשבון. בדגש על כוונת המשתמש. כיאה לסוכנות דיגיטל, לא יכולנו שלא מיד לחקור ולהבין במה מדובר. דוגמה היפותטית: סביר להניח שכאשר