JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

איך לקבל יותר המרות בפייסבוק ובכל זאת להקטין את העלות להמרה?

הגדלת המרות בפייסבוק

אין מפרסם שלא רוצה לקבל יותר המרות באותו תקציב. למרות זאת, רוב המפרסמים יסכימו על כך שהרבה פעמים אין בררה, אלא להגדיל את העלות של כל המרה (ובהתאם את הצעות המחיר) על מנת ליצור יתרון על פני המתחרים.

אבל האם זה תמיד חייב להיות כך? לא בהכרח: עוד דבר שכולם יודעים הוא שככל שיש לנו שליטה טובה יותר ברמת המיקרו של הקמפיין, אנחנו יכולים להשיג תוצאות טובות יותר, אבל איך בדיוק עושים את זה בלי לשלם עוד המון כסף לחברה שתשב ותבדוק לנו את הקמפיין כל היום?

ובכן, אם לגוגל יש הצעות מחיר חכמות, אז לפייסבוק יש כלי דומה בשם "מיטוב לתקציב" (אופטימיזציה) והיא נמצאת במסך הראשון לאחר שאתם בוחרים את יעד הקמפיין:

אבל כמובן שכדי שכל זה יעבוד צריך ליצור אסטרטגיה מסוימת. במקרה שלנו זו אסטרטגיה של "הפרד ומשול". כלומר, במקום להתאים את המודעות לקהל יעד רחב מאוד, אנחנו מגדירים כמה קהלים נפרדים בתוך הקמפיין למרות שאנחנו עושים שימוש באותן מודעות.

אז איך עושים את זה?

קודם כל, אם אתם יוצרים כמה סטים של מודעות, אתם חייבים שכולם יהיו תחת אותו אירוע המרה (ההגדרה נמצאת במסך הבא):

דבר נוסף : כמו שאמרנו, כל סט מודעות חייב להשתמש בקהל יעד כמה שיותר שונה מהאחרים עם חפיפה מינימלית, מה שאומר ששיווק מחדש הוא לא רלוונטי. לדוגמה, אפשר לקחת קהל שמבוסס על קהלים דומים, התנהגות ותחומי עניין.

אין צורך לגעת באפשרויות המתקדמות, אלא אם כן יש לכם צורך ספציפי.

כאמור, המודעות צריכות להיות זהות. אם נציג לכל קהל מודעות שונות, האופטימיזציה תהיה פחות טובה.

בהנחה שהרצתם קמפיינים דומים בלי אפשרות האופטימיזציה, אתם יכולים להשוות את הביצועים לפני ואחרי באמצעות הכלי הפנימי של מנהל המודעות להשוואת תאריכים.

כאן תוכלו לראות איך זה עבד לחברת התעופה של איסלנד.

מדידת ההחזר על ההשקעה

אחרי שביצעתם את השינויים, חשוב שתבדקו מהו ההחזר שלכם על ההשקעה (ROAS). הכנו לכם מדריך בליווי תמונות על ROAS שיסביר לכם איך לעשות את זה צעד אחרי צעד.

סגירת תפריט

רוצים להוביל שינוי בעסק ולא בטוחים איך?

בשביל זה אנחנו פה :) השאירו פרטים ונבין יחד איך העסק שלך יכול להוביל ולהתבלט בדיגיטל