הרחבות לשיחות אוטומטיות
כאשר אתם מוסיפים מספר טלפון לקמפיין שלכם, גוגל עשוי להציג את מספר הטלפון הזה ביחד עם המודעה כאשר המשתמש גולש מהנייד. במקרה הזה, לחיצה על המספר תעביר אותו לחייגן של הטלפון עם המספר מוזן בפנים (השיחה עצמה לא אוטומטית).הרחבות לקישורי משנה דינמיים (Sitelinks)
קישורי משנה דינאמיים הם אותם קישורים שרואים לפעמיים מתחת לתוצאה האורגנית הראשונה, אך בקידום הממומן ניתן להוסיף אותם וגוגל יבחר את הרלוונטיים ביותר. זו אופציה טובה למי שמקדם מספר עמודים ראשיים באתר גדול יחסית, אבל גם מי שיש לו מספר עמודי נחיתה ייעודים יכול לעשות בהם שימוש. יש לשים לב שהמספר המקסימלי לתצוגה במחשב הוא 6 קישורים ובנייד 8 וחייבים לספק שני קישורים כאלו לפחות. מלבד תזמון לזמנים ספציפיים (לדוגמה, בתקופת קניות), אפשר גם לקבוע את הקישורים ברמת המודעה, קבוצת המודעות או הקמפיין, כאשר קישורים ברמה פנימית יותר מחליפים את אלו ברמה הגדולה יותר.
הרחבות לפיסות מידע (Structured Snippets)
אלו הן פיסות מידע הקשורות לעמוד אליו מפנה המודעה, אך לא ניתן ללחוץ עליהן. לדוגמה, אפשר לראות טיסות קרובות במודעות של חברות תעופה. כרגע ההרחבות האלו לא רלוונטיות לעברית.תוספי יתרונות מרכזיים (Callout)
אלו הן תוספות קטנות שמציגות מידע נוסף שנועד למכור את מה שאתם מפרסמים. כל יתרון מרכזי בנוי ממילה אחת או שתיים, אך אין לו השפעה על מילות המפתח שיקפיצו את המודעה. גם כאן יש מספר רמות של היררכיה, כאשר ההיררכיות הנמוכות יותר עוקפות את הגבוהות יותר.
הרחבות מיקום אוטומטיות
ההרחבות האלו מציגות את הכתובת של העסק ואת המפה והמרחק המתאימים למיקום הנוכחי של המשתמש. הדרך הכי טובה להשתמש בהן היא באמצעות חיבור עם "גוגל לעסק שלי" (שירות העסקים המקומיים של גוגל).
הרחבות ל"קישורים עמוקים" באפליקציה
הרחבות אלו מקשרות את המשתמש לחלק ספציפי באפליקציה שכבר קיימת על המכשיר שלהם או שהם יכולים להוריד (אם המכשיר אינו תואם או שמדובר במחשב, המודעה לא תוצג). התשלום הוא עבור לחיצה.הרחבות SMS אוטומטיות (Automated message extensions)
כאשר הגדרות הקמפיין הן בין היתר קבלת הודעות SMS אוטומטיות או שצורף מספר טלפון למודעה, גוגל עשוי להציג קישור שיפנה לתוכנת שליחת ה-SMS של הטלפון. ניתן גם לקבוע את התבנית של ההודעה שתישלח.דירוג המוכר
דירוג המוכר הוא דירוג של כוכבים (מאחד עד חמש) שמופיע כאשר קיימים דירוגים באתרים בעלי סמכות מרחבי הרשת או בתוך הפרופיל של העסק ב-Google My Business. אלו הן הגדרות אוטומטיות, אך מכל בחינה אחרת, התשלום הוא לפי לחיצה רגילה. מעוניינים בשיווק דיגיטלי שמדבר תוצאות ונתונים? דברו איתנו עוד היום, ונשמח לתת לכם הצעה מותאמת אישית. Just Digital שיווק דיגיטלי לעסקיםהרחבות אוטומטיות הן תוספות שגוגל מוסיף בעצמו למודעה כאשר הוא סבור שהן ישפרו את הביצועים. לעומת זאת, הרחבות דינאמיות משתנות בהתאם לשאילתה של המשתמש, אך לא מופעלות אוטומטית – המפרסם צריך להגדיר אותן בעצמו.
הרחבות הופכות את המודעה לבולטת ומזמינה יותר, מאפשרות להוסיף מידע חשוב מבלי לשנות את נוסח המודעה, ומובילות לאחוזי הקלקה (CTR) גבוהים יותר, בעיקר בגלישה בסלולר.
הרחבות הופכות את המודעה לבולטת ומזמינה יותר, מאפשרות להוסיף מידע חשוב מבלי לשנות את נוסח המודעה, ומובילות לאחוזי הקלקה (CTR) גבוהים יותר, בעיקר בגלישה בסלולר.
ניתן לבדוק בדוחות הביצועים של גוגל אדס. שם תוכל לראות אילו הרחבות הוצגו בפועל, כמה לחיצות התקבלו עליהן ואיך הן השפיעו על הקמפיין.
היתרון בהרחבות דינאמיות הוא התאמה לשאילתת המשתמש, מה שיכול לשפר רלוונטיות ו-CTR. החיסרון הוא חוסר שליטה בתוכן שמוצג בפועל. לעומת זאת, תוספים סטטיים מאפשרים למפרסם שליטה מלאה במסר אך עשויים להיות פחות גמישים בהקשר שאילתות ספציפיות.
תוספי מודעות יכולים לשפר את Ad Rank מאחר שהם משפיעים באופן ישיר על הצפי ל-CTR (Click Through Rate). מודעה עם הרחבות רלוונטיות תיראה יותר שימושית למשתמש ולכן עשויה לקבל ניקוד איכות גבוה יותר ולהתמקם גבוה יותר בתוצאות – לעיתים גם במחיר נמוך יותר לקליק.
באופן מובנה – לא. עם זאת, אפשר לייצר גרסאות שונות של תוספים ולהצמיד אותם למודעות שונות, או להשתמש בקבוצות מודעות מקבילות עם תוספים שונים, ואז להשוות בין הביצועים דרך פילוח בדוחות.
הסנכרון הזה חיוני על מנת שגוגל יציג נתונים אמינים על העסק כמו כתובת מדויקת, שעות פתיחה ומספר טלפון מאומת. מעבר לכך, חיבור נכון לפרופיל העסקי מגביר את הסיכוי שהמודעה תוצג עם הרחבות מקומיות רלוונטיות לגולש.