ההרחבות של המודעות בגוגל נועדו להפוך אותו למזמינות יותר ומתאימות לעידן בו רובינו גולשים דרך הסלולר והסבלנות שלנו למודעות הולכת ומתמעטת. מצד שני, ההרחבות האלו מקלות על המפרסם שלא צריך להתחיל להתעסק עם הגדרות ונתונים שונים ואת רוב האנרגיה שלו הוא יכול להמשיך ולהשקיע באספקטים האחרים של הקמפיין כמו למשל ניהול התקציב ובניית דפי הנחיתה.
הנה רשימה של התוספות החשובות והקריטיות ביותר להצלחה של הקמפיין שלכם. כזכור השימוש בתוספת עצמה לא עולה כסף, אבל אינטראקציות מסוימות נחשבות ללחיצות מבחינת גוגל ולכן תחויבו בהתאם לכך (ניתן לראות ביצועים מפולחים של מודעות עם תוספים בדוחות הביצועים).
יש להבדיל בין הרחבות אוטומטיות להרחבות דינאמיות : הרחבות אוטומטיות הן כאלו שגוגל מוסיף למודעה באופן אוטומטי אם האלגוריתם סבור שהן ישפרו את ביצועי המודעה. לעומת זאת, תוספות דינאמיות הן תוספות שמשתנות על פי השאילתה של המשתמש, אך הן לא פועלות באופן אוטומטי.
הרחבות לשיחות אוטומטיות
כאשר אתם מוסיפים מספר טלפון לקמפיין שלכם, גוגל עשוי להציג את מספר הטלפון הזה ביחד עם המודעה כאשר המשתמש גולש מהנייד. במקרה הזה, לחיצה על המספר תעביר אותו לחייגן של הטלפון עם המספר מוזן בפנים (השיחה עצמה לא אוטומטית).
הרחבות לקישורי משנה דינמיים (Sitelinks)
קישורי משנה דינאמיים הם אותם קישורים שרואים לפעמיים מתחת לתוצאה האורגנית הראשונה, אך בקידום הממומן ניתן להוסיף אותם וגוגל יבחר את הרלוונטיים ביותר. זו אופציה טובה למי שמקדם מספר עמודים ראשיים באתר גדול יחסית, אבל גם מי שיש לו מספר עמודי נחיתה ייעודים יכול לעשות בהם שימוש.
יש לשים לב שהמספר המקסימלי לתצוגה במחשב הוא 6 קישורים ובנייד 8 וחייבים לספק שני קישורים כאלו לפחות.
מלבד תזמון לזמנים ספציפיים (לדוגמה, בתקופת קניות), אפשר גם לקבוע את הקישורים ברמת המודעה, קבוצת המודעות או הקמפיין, כאשר קישורים ברמה פנימית יותר מחליפים את אלו ברמה הגדולה יותר.
הרחבות לפיסות מידע (Structured Snippets)
אלו הן פיסות מידע הקשורות לעמוד אליו מפנה המודעה, אך לא ניתן ללחוץ עליהן. לדוגמה, אפשר לראות טיסות קרובות במודעות של חברות תעופה. כרגע ההרחבות האלו לא רלוונטיות לעברית.
תוספי יתרונות מרכזיים (Callout)
אלו הן תוספות קטנות שמציגות מידע נוסף שנועד למכור את מה שאתם מפרסמים. כל יתרון מרכזי בנוי ממילה אחת או שתיים, אך אין לו השפעה על מילות המפתח שיקפיצו את המודעה. גם כאן יש מספר רמות של היררכיה, כאשר ההיררכיות הנמוכות יותר עוקפות את הגבוהות יותר.
הרחבות מיקום אוטומטיות
ההרחבות האלו מציגות את הכתובת של העסק ואת המפה והמרחק המתאימים למיקום הנוכחי של המשתמש. הדרך הכי טובה להשתמש בהן היא באמצעות חיבור עם "גוגל לעסק שלי" (שירות העסקים המקומיים של גוגל).
הרחבות ל"קישורים עמוקים" באפליקציה
הרחבות אלו מקשרות את המשתמש לחלק ספציפי באפליקציה שכבר קיימת על המכשיר שלהם או שהם יכולים להוריד (אם המכשיר אינו תואם או שמדובר במחשב, המודעה לא תוצג). התשלום הוא עבור לחיצה.
הרחבות SMS אוטומטיות (Automated message extensions)
כאשר הגדרות הקמפיין הן בין היתר קבלת הודעות SMS אוטומטיות או שצורף מספר טלפון למודעה, גוגל עשוי להציג קישור שיפנה לתוכנת שליחת ה-SMS של הטלפון. ניתן גם לקבוע את התבנית של ההודעה שתישלח.
דירוג המוכר
דירוג המוכר הוא דירוג של כוכבים (מאחד עד חמש) שמופיע כאשר קיימים דירוגים באתרים בעלי סמכות מרחבי הרשת או בתוך הפרופיל של העסק ב-Google My Business. אלו הן הגדרות אוטומטיות, אך מכל בחינה אחרת, התשלום הוא לפי לחיצה רגילה.