JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

פרסום בפייסבוק לעסקים

פרסום בפייסבוק לעסקים

כל מה שצריך ורצוי לדעת על פרסום בפייסבוק לעסקים

איך תוכלו לנצל את כל מיליארדי המשתמשים של פייסבוק לטובת פרסום העסק שלכם? ואיך תבטיחו שהקמפיין שלכם יגיע לקהל היעד המדויק לעסק שלכם? פרסום בפייסבוק לעסקים דורש מיומנות רבה  והבנה מעמיקה של הפלטפורמה של פייסבוק, ובעיקר של האלגוריתם שלו. זאת בנוסף ליכולת התאמה של מטרת הקמפיין לבעל העסק. שנים רבות של ניסיון ומחקר מעמיק שערכנו, הובילו אותנו בחברת Just Digital למגוון רחב של פתרונות יצירתיים בתחום הפרסום בפייסבוק לעסקים, פתרונות המביאים לעסק שלכם לידים איכותיים, והופכים במהרה מלידים ללקוחות פעילים של העסק.

 

על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר בפרסום בפייסבוק לעסקים, חברת Just Digital מתאימה ובונה במדוייק עבור העסק שלכם חבילת פרסום משתלמת במיוחד. החבילה, שנוצרה לאחר מחקר מקצועי מעמיק, מבוססת על ידע רב בשנים וניסיון רחב שצברנו בחברת Just Digital בתחום הפרסום וההבנה באלגוריתם של פייסבוק. כעת  תוכלו, יחד עם העסק שלכם, ליהנות מכל היתרונות המקצועיים והפתרונות היצירתיים שיש לנו להציע. ומה הם כוללים?

 

  • ניהול קמפיין ממומן אפקטיבי באמצעות אנליזות ודוחות המנתחים את התוצאות ומייעלים את הצלחת הקמפיין.
  • ביצוע מחקר מקיף אודות קהל היעד הרלוונטי לאופי הפעילות העסקית שלכם.
  • ניסוח מודעות טקסט ועיצוב מודעות מושכות מותאמות לקהל היעד המדוייק לעסק שלם.
  • ניהול תקציב חכם בהתאם למסגרת התקציבית העומדת בפניכם להשקעה בקמפיין.
  • יישום תהליכי אופטימיזציה לצורכי יעילות הפרסום הממומן בפייסבוק.
  • יחס אישי וחם. אנו בחברת Just Digital רואים את צרכי הלקוח בראש מעייננו, תוך שימת דגש על התאמת פתרון מותאם ומהיר ככל האפשר

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

כל מה שצריך לדעת על פרסום בפייסבוק לעסקים

נכון להיום, מספר המשתמשים העולמי בפייסבוק עומד על 2.8 מיליארד משתמשים, כאשר 1.8 מיליארד מהם גולשים בפייסבוק על בסיס יום יומי. בישראל, המספר עומד על כ-5 מיליון משתמשים, אשר רבים מהם גם הם גולשים על בסיס יום יומי בפייסבוק. מדובר במספר עצום של לקוחות פוטנציאלים לעסק שלכם. אתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד אותם?

 

אז איך עובד הפרסום בפייסבוק?

זה לא סוד שפייסבוק אוספת מידע רב ומפורט על משתמשיה כבר שנים. המערכת יודעת על משתמשיה הרבה מאוד פרטים; החל בגיל, מקום מגורים, מצב משפחתי, תחביבים ועד למידע על הרגלי הצריכה של המשתמש והמצב הסוציו-אקונומי שלו. כך יוצא שפרסום בפייסבוק מאפשר לעסקים ובעליהם להגיע לקהלי יעד בכל העולם, וזאת לפי פילוח מדויק ופרטני במיוחד. אותם נתונים שפייסבוק אוספת על משתמשיה, נכנסים למערכת הפרסום והקידום שלה, וכך היא מאפשרת לבעלי עסקים או מי מטעמם (מנהלי קמפיינים או אנשי שיווק) להגיע לקהלי היעד שלהם ולפרסם את התכנים הרלוונטים ללקוחות, קיימים ופוטנציאלים. כמו בגוגל, ככל שתשלמו יותר כסף לפייסבוק, כך תקבלו חשיפה גדולה יותר למודעה שלכם וכן קהל יעד רחב ומדויק יותר.

 

פרסום בפייסבוק לעסקים – סוגי הקמפיינים השונים

אז מה ההבדל בין סוגי הקמפיינים השונים בפרסום בפייסבוק? ראשית, יש להבחין בין פרסום אורגני לבין פרסום ממומן בפייסבוק. פרסום אורגני בפייסבוק, הוא בעצם קידום של תוכן הדף והשגת חשיפה ללא תשלום לפייסבוק. על ידי יצירת תכנים מעניינים המושכים את עינו של הגולש בדרכים שונות. אך הדבר אינו פשוט כמו שנשמע. בשנים האחרונות חלו שינויים רבים באלגוריתם של פייסבוק, והם גרמו לירידה חדה בחשיפה האורגנית. כך שאחוז בודד מהמשתמשים יחשפו לתכנים שלכם מלכתחילה והדבר ייקח זמן רב מאוד.  הסיבה לכך, היא כמובן האינטרס של פייסבוק להרוויח מבעלי עסקים, וכמה שיותר מהם. כך שככל שתבחרו לשלם יותר כסף לפייסבוק, כך הם יחשפו את התכנים שלכם לקהל יעד יותר רחב.

 

בין אם מדובר בפרסום אורגני בפייסבוק או בכזה ממומן, פרסום עסקים בפייסבוק אינו עניין של מה בכך. על מנת להגיע לקהל היעד המדויק ביותר עבור העסק שלכם, ולדעת היכן הוא נמצא ומה מעניין אותו באמת, יש לערוך מחקר וניתוח מעמיקים במיוחד. לאחר מכן, יש לגבש אסטרטגיה בה אתם מתייחסים לתקציב הפרסום ולחלוקה נכונה שלו. לא מומלץ ואף אין טעם להתחיל בקמפיין לפרסום בפייסבוק לפני שמאפיינים את קהל היעד של העסק, ומגבשים אסטרטגיה ברורה לפעולה. הדבר עלול לעלות לעסק שלכם כסף מיותר, ולא להביא כלל תוצאות. כמו כן, מומלץ לדעת מהי המטרה של הפרסום בכלל? האם טופס לידים?או שמא מכירות ותנועה לאתר שלכם? אולי דווקא מעורבות? ואיך תוכלו לייצר קמפיין ויראלי? ומה זה בכלל קמפיין ויראלי?

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

היכולת ליצור קמפיין ויראלי מוצלח מאפשרת למותג או עסק להגיע לקהל יעד רחב בעלות מינימלית, זאת במידה והקמפיין שיצרת טוב מספיק. מנגנון השיתוף של פייסבוק מאפשר למשתמש אשר אוהב את המודעה שיצרת, לשתף אותה הלאה, ובכך להשיג תפוצה וחשיפה רחבה יותר למודעה. בחברת Just Digital מתמחים ביצירת קמפיינים ויראלים בפייסבוק, אשר מושכים את עיני הגולשים שנתקלים בהם בפיד, ומעודדים אותם לשתף את הסרטון או התמונה שאהבו הלאה. יש לנו בחברת Just Digital היכולת והניסיון המקצועי, תוך שימוש נכון בקריאטיב טוב ותוכן מנצח, להפוך את הסרטונים של העסק שלכם לויראלים אשר יניבו תוצאות (ולקוחות) בשטח.

 

אז אחרי שגיבשתם אסטרטגיה ואפיינתם את קהל היעד שלכם, הגיע הזמן שתכירו את סוגי הקמפיינים השונים שיש בפייסבוק. כדאי שתדעו, מערכת הפרסום בפייסבוק מאפשרת לנו כמפרסמים מספר אפשרויות ויעדים שיווקיים לפי המטרות השונות אליהן אנחנו מכוונים:

 

  • מודעות (Awareness): מתחלק ל-Brand awareness – הגעה לאנשים שסביר להניח שיתעניינו בעסק שלך יותר, ו – Reach – המציג את המודעות שלך בפני כמה שיותר משתמשים.

 

  • התחשבות (Consideration): מתחלק למספר אפשרויות שונות:
    • קמפיין טראפיק: קמפיין בו הקלקה על המודעה מובילה לאתר או אפליקציה או מסנג'ר בפייסבוק.
    • קמפיין מעורבות: קמפיין המכוון למשתמשים אשר להם יש נטייה ליצירת אינטראקציות עם עמודי פייסבוק כגון: לייק, שיתוף, תגובות, היענות לאירוע או למודעות.
    • קמפיין לידים: קמפיין מכירתי המאפשר יצירת טופס ליצירת קשר בתוך פייסבוק. דבר המאפשר לעסק לאסוף פרטי התקשרות הרלוונטים לו. מדובר בקמפיין מומלץ ביותר, במיוחד לבעלי עסקים אשר אין ברשותם אתר אינטרנט
    • קמפיין Video views: קמפיין שמכוון לצפייה בסרטוני וידאו.
    • קמפיין App installs: גם כאן מדובר בקמפיין מכירתי לכל דבר, השולח משתמשים ישירות אל חנות האפליקציות, בכדי שיוכלו להוריד את האפליקציה שלכם.
    • קמפיין הודעות: גם קמפיין ההודעות הוא קמפיין קליקבילי מכירתי, המאפשר למשתמש ללחוץ על המודעה ולשלוח הודעה דרך המסנג'ר ישירות לעמוד העסקי שלכם.

 

  • המרות (Conversion): זהו קמפיין מכירתי חשוב מאוד, בו אתם מגדירים מהי הפעולה אותה הקמפיין יעודד את המשתמש לבצע, לדוגמה: רכישות בסל, הוספת מוצר לעגלת הקניות, השארת פרטים ליצירת קשר, ועוד.

יש לקחת בחשבון שהצלחת קמפיין זה אינה מיידית, אלא יש לו זמן למידה ארוך ומסובך. מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בנושא.

 

  • קמפיין קטלוג (Catalog sales): זהו הקמפיין החזק ביותר כיום למכירות באינטרנט. הקמפיין מאפשר למפרסם להציג מודעות אשר מבוססות על הפריטים בהם התעניינו המשתמשים באתר. הקמפיין מתאפשר אך ורק על ידי שימוש בקטלוג מוצרים ויש צורך בתמיכה של מתכנת אתר האינטרנט.

 

  • קמפיין תנועה לחנות (Store traffic): קמפיין המתמקד במשתמשים שנמצאים בזמן אמת בסמיכות גיאוגרפית לבית העסק (או אחד מסניפיו במידה ויש כאלה). קמפיין התנועה לחנות מתאפשר רק במידה והגדרתם Business locations. מבחינת סוג הקמפיין, אפשר לומר שהוא נמצא על הגבול בין קמפיין מכירתי למיתוגי, וזה בעיקר תלוי בסוג המודעה שיצרתם. במידה ויצרתם מודעה המציעה הטבה כלשהי למשתמשים שיגיעו לחנות, הקמפיין יכול להפוך יותר מכירתי ממיתוגי.

 

אז כפי שראיתם, קיימים סוגים שונים של קמפיינים, וחוסר הבנה והבחנה בין סוגי הקמפיינים השונים עלול לגרום לכם בזבוז מיותר של תקציב הפרסום שלכם על קהל יעד לא רלוונטי, למשל. אז איך תדעו מהו הקמפיין המתאים ביותר לעסק שלכם? בחברת Just Digital מתמחים בהתאמת הקמפיין הנכון עבור העסק שלכם וביצירת קהלי יעד מתאימים אשר יהפכו במהרה ללקוחות משלמים.

 

המומחיות שלנו ב-Just Digital בתחום הפרסום בפייסבוק:

  • פילוח קהל יעד שמותאם במדוייק לעסק שלכם.
  • הגברת תנועת גולשים לאתר הבית או דף הנחיתה שלכם.
  • שימוש חכם בהפעלת קמפיין רימרקטינג לקהל היעד שלכם.
  • יצירת סירטונים ויראלים אשר יניעו גולשים לרכישות ולהעלאת המודעות לעסק שלכם.
  • תכנון תקציבי מוקפד וחכם המאפשר לכם, בעלי העסק, לשלוט באופן מלא ומבוקר בעלויות הקמפיין.

 

מה המחיר המינימלי  של פרסום בפייסבוק?

בדומה למערכות פרסום אחרות, המחיר לפרסום נקבע על ידי המפרסם. אין מחיר קבוע. העלות יכולה לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים לחודש, עד לעשרות אלפי שקלים ויותר. הרף התחתון יהיה כמה עשרות שקלים ביום, אחרת הפרסום לא יהיה אפקטיבי. קיימים הרבה פרמטרים אשר יקבעו מה יהיה המחיר של הקמפיין שלכם, בדרך כלל מחיר קליק בפייסבוק יעלה למפרסם בין 0.50 אג' לכ-2 שקלים. מחיר זול באופן משמעותי מגוגל, לדוגמה.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

מה הופך את הפרסום בפייסבוק לאפקטיבי במיוחד עבור עסקים קטנים?

כפי שנכתב בתחילת המאמר, קיימים בעולם נכון להיום 2.8 מיליארד משתמשים, בישראל מספר המשתמשים הינו, כאמור, כ-5 מיליון משתמשים, אשר רבים מהם גולשים על בסיס יומי בפייסבוק. זהו מספר עצום של לקוחות פוטנציאלים אשר גולשים על בסיס יומי בפלטפורמה בה קיימת האפשרות לפרסם במחיר יומי מינימלי. עסקים רבים גילו את הנתון הזה והחליטו למנף אותו לטובתם.

עם השנים, וככל שיותר ויותר עסקים נחשפים לאפשרויות הפרסום שיש לפייסבוק להציע, כך עולה הביקוש ובהתאמה גם המחירים לפרסום. בדומה לניהול קמפיינים בגוגל, גם כאן תוכלו לבחור לנהל בעצמכם את הפרסום של העסק בפייסבוק. יחד עם זאת, הדבר ידרוש מכם הבנה מעמיקה של מערכת הפרסום ובניהול קמפיינים, והבנה גם בעיצוב מודעות, קהלי יעד, טירגוט ורימרקטינג ועוד.במידה ואינכם מבינים או יכולים להקדיש זמן ללמידה מעמיקה בנושא, מומלץ שתבחרו באיש מקצוע מנוסה אשר ינהל לכם את הפרסום בפייסבוק באופן יעיל יותר אשר יעלה לכם הרבה פחות כסף, מאשר אם תנסו לעשות זאת בעצמכם.

 

למה כדאי לכם לבחור ב-Just Digital לנהל את הפרסום של העסק שלכם בפייסבוק?

עד היום צברנו ב-Just Digital ניסיון רב בתחום הפרסום הממומן בפייסבוק. יש לנו את כל הידע והפתרונות שבתחום, אותם נשמח להעביר הלאה במקצועיות, תוך שימת דגש על יחס אישי והתאמה מדוייקת של קמפיין הקידום למוצר או לשירות שלכם.

אנו דוגלים במצויינות ובמקצוענות לא מתפשרת בכל הקשור לתחום הפרסום הממומן בפייסבוק. כל קמפיין עובר מעקב שוטף, ומיישמים עליו תהליכי אופטימיזציה לכל אורכו. עבדנו עם מגוון רב של לקוחות, ויש לנו המלצות ממיטב החברות המובילות במשק.כך שאם אתם מעוניינים בחברה מקצועית ומנוסה שתדע למקסם את תוצאות קמפיין הפרסום שלכם בפייסבוק דברו איתנו.

 

סגירת תפריט