JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

קידום ממומן בפייסבוק 

קידום ממומן בפייסבוק

כל מה שצריך וחשוב לדעת על אפשרויות הקידום הממומן בפייסבוק בעמוד שלפניכם 

פייסבוק, האתר השני הנפצה ביותר ברשת, היא גם הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר וגם אחת מהאפליקציות עם אחוז ההורדות הגבוה ביותר, וככזאת, היא מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקיים במסגרת קידום ממומן בפייסבוק.

יתרונות הפרסום הממומן בפייסבוק 

לפני שנציג בפניכם את היתרונות השיווקיים הנלווים להליכי קידום ממומן בפייסבוק, חשוב לנו להדגיש את הנתון הבא: פייסבוק ישראל מונה כיום למעלה מ-4.5 מיליון חברים פעילים, כאשר 3.5 מיליון מתוכם עושים שימוש יומי בפייסבוק עם נתוני גלישה העומדים בממוצע על 4 שעות גלישה ביום לכל משתמש. נתון זה הופך את הקידום הממומן בפייסבוק לפלטפורמה רבת עוצמה למטרות שיווק ופרסום ברשת האינטרנט, כאשר בין היתרונות השיווקיים המרכזיים הנלווים להליכי קידום ממומן בפייסבוק תוכלו למצוא:

  • מגוון רחב של אפשרויות לפילוח מדויק של קהלי היעד הרלוונטיים לכם וזאת על בסיס נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין וכדומה
  • חשיפה ממוקדת לעשרות אלפי אנשים ביום במסגרת תקציב נמוך יחסית בהשוואה לאמצעי פרסום אחרים ברשת האינטרנט 
  • מגוון רחב של אפשרויות פרסום היכולות להתאים לכל מסגרת תקציב העומדת לרשותכם 
  • מערכת פרסום מובנית המאפשרת לכם בין היתר לעקוב אחר ביצועי הקמפיין ולבצע שינויים דינמיים בהתאם לצורך בכל רגע נתון
  • אמצעי פרסום אפקטיבי המאפשר לכל סוגי העסקים (ללא קשר לגודלם והיקף פעילותם) ליצור נוכחות ברשת 

ויתרונות נוספים ההופכים את פייסבוק לפלטפורמת השיווק והפרסום השנייה בגודלה ובהיקף הכנסותיה ברשת האינטרנט.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

אפשרויות הפרסום בפייסבוק 

כאשר מדברים על פרסום בפייסבוק מדברים בראש ובראשונה על הקמת דף עסקי המהווה למעשה פרופיל/דף פייסבוק באמצעותו ניתן לנהל קשר רציף ושוטף עם קהל הלקוחות שלכם או בשפת הפייסבוק: קהל אוהדים. תחזוקת דף עסקי בפייסבוק היא ללא ספק משימה מאתגרת לכל סוגי העסקים ולכן מומלץ שהיא תעשה באמצעות מומחי שיווק בפייסבוק העוסקים ומתמחים בנושא. חשוב לציין שתהליך ההקמה והתפעול של דף עסקי בפייסבוק הוא שירות חינמי במסגרתו אתם לא נדרשים לשלם לפייסבוק אפילו שקל אחד. 

אפשרויות הפרסום במסגרת קידום ממומן בפייסבוק נועדו בין היתר לצרכי קידום הדף העסקי וזאת לצד אפשרויות קידום של מודעות פרסום ממומנות המפנות לאתר הבית של המפרסם/דף נחיתה. אפשרויות אלו כוללות בין היתר:

  • פרסום מודעות צד על גבי מסך מחשבים ניידים ונייחים (אפשרות זו אינה קיימת באפליקציית פייסבוק במכשירים ניידים)
  • פרסום מודעות "ניוז פיד" המופיעות על גבי קיר החדשות של המשתמשים (אפשרות זו קיימת גם במחשבים נייחים וניידים וגם בסביבת המובייל. 

כמו כן, קידום ממומן בפייסבוק מאפשר לכם לקדם פוסטים בפייסבוק ו/או לקדם דף עסקי מסוים וזאת למטרות הגברת תנועת הגולשים לדף העסקי שלכם ולצרכי חשיפת הפוסט/הדף העסקי למספר גדול יותר של גולשים בהתאם לדרישות הפילוח הרלוונטיות לכם. 

קידום ממומן בפייסבוק – כיצד? 

קידום ממומן בפייסבוק יכול להתבצע במספר דרכים הכוללות:

  1. קידום ממומן של פוסטים באמצעות כפתור ייעודי המצוי בתחתית הפוסט 
  2. קידום ממומן של דף עסקי 
  3. פרסום ממומן באמצעות ה-ADS MANGER שהיא למעשה מערכת הפרסום המובנית של פייסבוק הידועה בשם: מנהל המודעות. 

מבין שלושת החלופות הנ"ל, הפרסום הממומן באמצעות מנהל המודעות היא הדרך המומלצת ביותר למטרות קידום ממומן בפייסבוק, וזאת לנוכח שתי סיבות מרכזיות: הפרסום דרך מנהל המודעות היא האפשרות היחידה במסגרתה ניתן ליצור קמפיין מודעות ממוקד ומפולח על פי קריטריונים שונים העומדים לרשותכם במערכת הפרסום המובנית, והסיבה השנייה נובעת לנוכח העובדה שפרסום בחלופות שאינן מנהל המודעות הן חלופות יקרות יותר באופן משמעותי.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

פרסום ממומן בפייסבוק מחיר 

קידום ממומן בפייסבוק, בדומה לקידום הממומן בגוגל, מבוסס על שני סוגים עיקריים שלמודל תשלום, האחד תשלום על פי חשיפות והשני תשלום לפי קליקים (PPC). בשני המודלים עומדת לרשותכם האפשרות להגביל את תקציב הפרסום היומי עם הגעה למכסת קליקים או חשיפות אותה הגדרתם מראש במסגרת תכנון הקמפיין. 

יחד עם זאת, חשוב ומומלץ לבחון את מסגרת התקציב הראשונית אותה אתם מקצים לטובת קידום ממומן בפייסבוק, כאשר בחלק מהמקרים מומלץ גם לשנות את מודל התשלום תוך כדי הקמפיין וזאת לנוכח העובדה שאתם עשויים לגלות שלעיתים מודל התשלום על פי חשיפות הוא זה המביא הרבה יותר קליקים על המודעה שלכם. בכל מקרה, מומלץ לנסות את שני המודלים תוך החלפה ביניהם אחת למספר ימים ולבחון באיזה מודל הושגו תוצאות טובות יותר. 

טיפים מעשיים לקראת קמפיין מודעות ממומן בפייסבוק 

  1. במקביל להליך תכנון הקמפיין ועוד לפני העלאתו לאוויר אנו ממליצים לכם להשקיע משאבים בשדרוג הדף העסקי שלכם בפייסבוק – תוכלו לעשות זאת באמצעות תמונת קאבר מעוצבת, תמונת פרופיל מעניינת, שדרוג הטקסט המופיע ב-אודות והעלאת פוסטים מייצרי עניין הכוללים תוכן שיווקי לצד תוכן תדמיתי ואל תהססו לעשות שימוש גם בפוסטים ארוכים העולים על 500 ואף 600 מילה. 
  2. הקדישו מחשבה יתרה לפילוח קהל היעד – מנהל המודעות של פייסבוק מאפשר לכם למקד את קהלי היעד אליהם אתם מכוונים את קמפיין המודעות בהתאם למספר מאפייני פילוח כגון: מגדר, גיל, אזור גיאוגרפי ותחומי עניין. ברוב המקרים, מומלץ למקד את קהלי היעד על פי תחומי עניין וזאת לנוכח העבודה שחלק ממשתמשי הפייסבוק אינם טורחים לעדכן אי – אילו שינויים בחייהם האישיים כגון לידת ילדים, עדכון תאריך יום הולדתם וכדומה, אך מנגד, ניתן לפלח אותם באמצעות תחומי העניין הרלוונטיים לגביהם. יחד עם זאת, אל תוותרו על אפשרויות הפילוח האחרות העומדות לרשותכם והקדישו גם מחשבה לפילוח הדמוגרפי והגיאוגרפי בהתאם לאזורי הפעילות הרלוונטיים לגביכם. 
  3. הגדירו בצורה הברורה ביותר את מטרות הקמפיין – מאחורי כל קמפיין מוצלח בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת בעולם השיווק הדיגיטלי, חייבת לעמוד מטרה מרכזית שהקמפיין צריך לשרת לאורך כל הדרך. כאשר מדברים על מטרות פרסום בפייסבוק מדברים בין היתר על מטרות כגון: הגדלת מספר האוהדים של הדף, חשיפת משתמשי הפייסבוק הרלוונטיים לאתר הבית/דף הנחיתה, חשיפת המשתמשים לאירוע מסוים אותו מקיים בית העסק, הגדלת המודעות למותג, יצירת קשר (המרות) עם המפרסם וכדומה. הגדרת המטרה מראש נועדה בין היתר לאפשר לכם לבחון את מסגרת התקציב הנדרשת לכם וליצור סדרת מודעות ממומנות שכל אחת מהם ממוקדת מטרה. 

שימו לב – בכל אותם מקרים בהם מטרת הפרסום היא יצירת מעורבות גבוהה של הגולשים באמצעות הוספת תגובות, לייקים לעמוד, שיתופים וכדומה, מומלץ לא להפנות את הגולשים לאתר אינטרנט חיצוני אלא להפנות אותם לפוסט רלוונטי המופיע בדף העסקי שלכם. מנגד, במקרים בהם מטרת הקמפיין היא יצירת לידים חשוב ומומלץ להפנות את המשתמשים לאתר האינטרנט או דף הנחיתה, אך חשוב לוודא שהמעבר לדף הייעודי מתבצע באופן חלק ומהיר וזאת לנוכח העבודה שזמן טעינה ממושך עלול להוביל לנטישת גולשים עוד טרם הצגת הדף .

  1. וותרו מראש על פרסום מודעות צד והשקיעו את כספיכם בפרסום מודעות ב-ניוז פיד – מודעות צד מופיעות בעמודה השמאלית של מסך המשתמש במידה והוא גולש דרך מחשב נייח או נייד, וברוב המקרים, מודעות הצד נתפסות על ידי קהל משתמשי הפייסבוק כמודעות פרסומות ולכן קיימת סבירות גבוהה שהם כלל לא יעמיקו עניין במודעות (למעט מקרים בהם המודעה שלכם באמת יודעת לייצר עניין). כמו כן, חשוב לציין את העבודה שמודעות הצד כלל אינן מופיעות בטלפונים החכמים המהווים את אמצעי הגלישה המרכזי בו עושים שימוש לצרכי גלישה באפליקציית פייסבוק. כפועל יוצא מכך, השקיעו את רוב מסגרת התקציב שלכם במודעות ניוז פיד. 
  2. הכינו מרא  סדרת מודעות לצורך a/b test – בדומה לכל פלטפורמת פרסום ושיווק אחרת ברשת האינטרנט, גם קמפיין מודעות ממומנות בפייסבוק היא פלטפורמה המאפשרת לכם לבצע שינוים דינמיים בהתאם לממצאי הקמפיין בכל רגע נתון. כפועל יוצא מכך, חשוב שתכינו מראש מספר מודעות פרסום שונות עם מסרים שונים (אך תואמי מטרה כפי שציינו בסעיף 3), וזאת על מנת לבחון את האפקטיביות של כל אחת מהמודעות ובהתאם לתוצאות להתמקד במה שעובד לכם. 
  3. במקרים בהם החלטתם לקדם פוסטים באופן ממומן אנו ממליצים לכם להשקיע את המשאבים הכספיים שלכם דווקא בפוסטים שזכו ליותר חשיפות ותגובות ולא להתעקש על פוסטים שלא יצרו עניין מלכתחילה. 
  4. צרו שפת פרסום ייחודית משלכם – משתמשי הפייסבוק חשופים לכמות אדירה של מסרים שיווקים בכל רגע נתון בו הם מבלים את זמנם ברשת החברתית, ולכן, על מנת לייצר עניין ולמשוך אותם להקליד על גבי מודעות הפרסום הממומנות שלכם או להגביר את נוכחותכם בדף העסקי שלכם, חשוב ומומלץ לייצר שפה פרסומית משלכם שמצד אחד יודעת להציע מסרים שיווקיים באופן מכירתי ומצד שני יודעת לייצר תדמית נכונה באמצעותה בונים מותג מוביל בתחומו לאורך זמן. נכון, אף אחד מאיתנו לא נולד "אשף פרסום בפייסבוק" או בכל פלטפורמה פרסומית אחרת בעולם השיווק הדיגיטלי, ולכן, חשוב ומומלץ להסתייע בשירותיהם של מומחי פרסום בפייסבוק וללמוד דרכם כיצד מייצרים עניין באמצעות פרסום נכון בגובה העיניים. 

שימו לב – כאשר אנו מדברים על יצרית שפה פרסומית משלכם אנו מדברים בין היתר על הוספת תמונות המושכות את עיני הגולשים למודעת הפרסום הממומנת שלכם. ברוב המקרים השילוב הנכון בין ויז'ואל לטקסט הוא זה הקובע האם המשתמשים יקליקו על מודעת הפרסום שלכם או לא, ולכן, לאחר שבחרתם בקפידה את המסר השיווקי לתוכן הטקסטואלי של המודעה, קיימת חשיבות רבה לבחירת התמונה הנכונה שתדע לעשות את העבודה. במידה ולא עומדות לרשותכם תמונות מעניינות או כאלו היודעות לספר סיפור ולייצר עניין, אנו ממליצים לכם לרכוש תמונות באמצעות מאגרי תמונות ברשת או להסתייע בשירותיו של מעצב גרפי או צלם מקצועי המתמחה בנושא. 

  1. הימנעו מריבוי מסרים גם במודעות הממונות וגם בדפי הנחיתה – ריבוי של מסרים שיווקיים ומכירתיים עלול לעייף את עיני הגולשים ולגרום להם להרגיש שאתם מנסים לדחוף להם מוצרים ושירותים שונים בכוח. כפועל יוצא מכך, חשוב להתמקד במסר שיווקי מרכזי אליו ניתן לצרף מסר מכירתי נוסף המיועד בעיקר לצרכי הנעה לפעולה.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

JUST DIGITAL מציגה: פתרונות מעשיים לניהול קמפיינים בפייסבוק 

אנחנו בחברת JUST DIGITAL, מזמינים גם אתכם ליהנות מפתרונות מעשיים לצרכי ניהול קמפיינים בפייסבוק המבוססים על הידע המקצועי העומד לרשותנו בעולם השיווק הדיגיטלי ועד היכולות המקצועיות שלנו לאורך כל שלבי תכנון הקמפיין משלב האפיון המקדים ועד הצלחת הקמפיין בהתאם ליעדים אותם אנו מגדירים יחד איתכם. 

פתרונות השירות המוצעים על ידינו למטרות ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק כוללים: 

  • אפיון ראשוני של קהלי היעד 
  • קביעת מטרות הקמפיין 
  • הגדרת תקציב הקמפיין 
  • עיצוב ובניית מודעות הקמפיין 
  • מעקב דינמי אחר נתוני הקמפיין וביצוע אופטימיזציה לצורך שיפור מיטבי של תוצאות הקמפיין בכל רגע נתון 

אחד מהכלים המסייעים לנו לנהל בצורה המיטבית ביותר כל קמפיין מודעות ממומנות בפייסבוק הוא ה-INSIGHTS (כלי התובנות והאנליזה הקיים במערכת הפרסום המובנות של פייסבוק). באמצעות כלי זה ושילוב הנתונים העולים ממנו בכלי אופטימיזציה נוספים העומדים לרשותנו, אנו יודעים לנתח באופן המדויק ביותר את מידת המעורבות של קהלי היעד אותם הגדרנו ופילחנו מראש. באופן זה, אנו יודעים למטב את הקמפיין תוך ניצול מרבי של תקציב הפרסום ובכך אנו מייצרים לקהל לקוחותינו הרבה יותר תועלת ביחס לכל שקל אחד של עלות.

שיווק ממומן בפייסבוק זה JUST DIGITAL

אנחנו בחברת JUST DIGITAL מאמינים שהצלחה בעולם השיווק הדיגיטלי היא פועל יוצא של תכנון מוקפד לצד ניתוח ומעקב אחר תוצאות הקמפיין בכל רגע נתון, ולכן, כל תהליך עבודה שלנו לצורך יצירת קמפיין שיווק ממומן בגוגל, בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת, מבוסס על תהליך עבודה מובנה הכולל בין היתר: אפיון מקדים לצרכי הגדרת מטרות ופילוח קהלי יעד, בחירת סוג הקמפיין הנכון עבורכם בפייסבוק, ניהול שוטף של הקמפיין בהתאם למסגרת התקציב, וכל זאת על בסיס הנפקת דו"חות ביצוע חודשיים ומעקב דינמי ותמידי אחר תוצאות הקמפיין. בנוסף, אנו מבססים את פעילותנו בתחום השיווק הממון בפייסבוק על מחקרי שוק מעמיקים אותם אנו מייצרים באמצעות נתוני DATA שונים המאפשרים לנו בין היתר לייצר תובנות שיווקיות מעמיקות בכל תחומי המסחר, השירות והתעשייה. 

מעבר לכל אלו, אנו מקדישים משאבים יצירתיים לצורך יצירת קמפיינים ממומנים בפייסבוק שיודעים לייצר בולטות על פני כל מודעת פרסום של המתחרים.  השילוב בין הצד היצירתי שלנו לבין הצד האנליטי מאפשר לקהל לקוחותינו ליהנות מניהול חכם ומדויק של כל מסגרת תקציב המיועדת לצרכי קמפיין ממומן בפייסבוק, ועל כך יעידו עשרות הלקוחות העסקיים שלנו לאורך השנים. 

ניהול קמפיינים ממומנים בפייסבוק באמצעותנו  – למי מיועד השירות?   

שיווק ממומן בפייסבוק באמצעותנו מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים ליצור נוכחות ובולטות ברשת החברתית ולכל אילו מביניכם המעוניינים לשפר וייעל באופן מתמיד את תוצאות הקמפיינים הממומנים לאורך זמן. באופן עקרוני, אנו מקדישים זמן ומשאבים לכל לקוח ללא קשר לגודלו והיקף תקציבי הפרסום העומדים לרשותו, וזאת על מנת לאפשר גם לעסקים קטנים ובינוניים וגם לעסקים גדולים ליהנות מכל יתרונות השירות המוצעים על ידינו לאורך זמן. 

הערכים עליהם אנו מבססים את פעילותנו בעולם השיווק הדיגיטלי כוללים: 

  • מסירות ללקוחות ולעבודה
  • אכפתיות מרבית מול הלקוחות, מול הנתונים ומול התוצאות
  • שירות מקצועי לצד יחס אישי ואדיב לכל לקוח/ה 
  • חדשנות – אנחנו תמיד נהיה עם היד על הדופק עבור כל אחד ואחת מלקוחותינו ונציג בפניהם את כל המוצרים החדשניים ביותר בעולם השיווק הדיגיטלי

אם גם אתם רוצים להגביר את הנוכחות שלכם בפייסבוק או מעוניינים לקדם מוצרים, שירותים ורעיונות מכל סוג ברשת החברתית, זה הזמן ליצור איתנו קשר ישיר ולשמוע יותר על תהליך העבודה הייחודי שלנו. לשיחת ייעוץ מקדימה ללא כל התחייבות מצידכם עם מומחי הפרסום והשיווק שלנו בפייסבוק לחצו כאן וצרו איתנו קשר עוד היום. 

רוצים להיחשף לפתרונות ניהול נוספים המיושמים על ידינו בעולם השיווק הדיגיטלי? לחצו כאן והיחשפו לרשימת השירותים המורחבת שלנו למטרות קידום בגוגל וקידום ברשתות חברתיות נוספות.

לקבלת הצעת מחיר לשירותי קידום בפייסבוק - השאר/י פרטים

סגירת תפריט