Just Digital שיווק דיגיטלי | מידע מקצועי
מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי
פוסטים אחרונים

מה זה דאטה לייר ולמה הוא קריטי לקידום אתרי איקומרס?
אנחנו בוודאי לא מחדשים לכם באומרנו: כל העולם של השיווק הדיגיטלי מבוסס על דאטה – ומה שאף אחד לא מספר (או שפשוט לא מדברים על זה מספיק), הוא שלא מספיק להגדיר המרות בגוגל אנליטיקס; אם המידע לא "נרשם כמו שצריך" – כל האנליזה פשוט לא רלוונטית. ובשביל זה בדיוק נועד

מה שעוצר אתכם בגוגל שופינג – ואיך לפרוץ קדימה
דמיינו רגע את קהל הלקוחות האידיאלי שלכם. הם מחפשים בדיוק את מה שאתם מוכרים, הם כבר ב-Google, הקליקו על לשונית הקניות, והמוצרים שלכם פשוט… לא שם. או שהם שם, אבל במקום הלא נכון, במחיר לא ברור, או עם תמונה שלא עושה להם את זה. ברוכים הבאים לזירת Google Shopping –

איך משיגים מיקום גבוה בגוגל שופינג?
אם אתם בעלי חנות איקומרס ומשקיעים בפרסום ממומן בגוגל – אתם כבר יודעים שגוגל שופינג (Google Shopping) הפכה בשנים האחרונות לזירה קריטית לקידום מכירות. מדובר בפלטפורמה שמאפשרת לגולשים לראות מוצרים בליווי תמונה, מחיר ותיאור עם קרוסלה פשוטה וברורה – עוד לפני שבכלל נכנסו לאתר שלכם. וכשמדובר באינספור מוצרים שמתחרים על

מה זה קמפיין שם מותג בגוגל אדס ולמה הוא חשוב?
קמפיין שם מותג בגוגל אדס הוא קמפיין פרסום ממומן בגוגל שבו מציעים הצעת מחיר על שם העסק או שם המותג שלנו כמילת מפתח. כלומר, כשמישהו מחפש את שם העסק שלנו בגוגל – תופיע מודעה ממומנת מטעמנו בראש העמוד, גם אם אנחנו כבר מופיעים שם בצורה אורגנית. למרות שזה עשוי להיראות

PMax ממשיך לשלוט בזירת האיקומרס
אם אתם עוסקים בפרסום דיגיטלי לתחום המסחר האלקטרוני או יש לכם עסק עם אתר איקומרס, כנראה שכבר פגשתם פעם או פעמיים במונח PMax. ואם עדיין לא התחלתם לשלב אותו באסטרטגיה השיווקית שלכם – תנו לנו לעדכן אתכם: זה כבר לא כלי ניסיוני. זאת טכניקת פרסום לכל דבר ועניין. וכן, היא

מה הופך מקדם בגוגל אדס לאיש מקצוע אמיתי?
שיווק בגוגל אדס נתפס על-ידינו ככלי אחד מיני רבים להבאת לקוחות ועסקאות לעסק. אנחנו רואים בו כעולם ומלואו. פלטפורמה שחשוב להבין אותה לעומקה, על-מנת שנוכל לייצר תוצאות מירביות. עבור בעלי ובעלות עסקים רבים, הופעה מדויקת בתוצאות החיפוש במקום הנכון ובזמן הנכון יכולה לקבוע את שגשוגו של העסק. כאן בדיוק נכנסים

איך מתכוננים לקראת הקמת קמפיין ברשת החיפוש של גוגל?
לפני שקופצים לעורך המודעות של גוגל ומתחילים למלא שדות של מילות מפתח, תקציבים ותוספים – כדאי רגע לעצור, לקחת אוויר ולהיערך מראש. בדיוק כמו שלא יוצאים לטיול בלי לבדוק את היעדים קודם לכן ולתכנן מסלול, כך גם לא בונים קמפיין ממומן בלי הכנה יסודית מראש. רשת החיפוש של גוגל היא

מתי הזמן הנכון לעבור למקסימום המרות בקמפיין ממומן בגוגל?
כשמנהלים קמפיינים בגוגל אדס, אחת ההחלטות הקריטיות היא להבין איזו אסטרטגיית בידינג תשרת את הקמפיין בצורה הטובה ביותר. שתי אפשרויות פופולריות במיוחד הן "מקסימום קליקים" ו"מקסימום המרות", וכל אחת מהן מתאימה לשלבים שונים בתהליך הפרסום. אבל איך יודעים מתי נכון לעשות את המעבר בין השתיים? מתי כדאי להתחיל עם מקסימום

כל מה שצריך לדעת על קמפיינים מסוג Performance Max בגוגל
בשנים האחרונות גוגל משנה את כללי המשחק בפרסום הדיגיטלי, עם קמפיין ייחודי שמרכז את כל ערוצי השיווק של גוגל תחת מטרייה אחת. קוראים לזה Performance Max – או בקיצור: PMax. זהו קמפיין חדשני שמנצל את מלוא הכוח של הבינה המלאכותית כדי להניב תוצאות טובות יותר, עם מינימום התערבות מצד המפרסם.

לפרסם נכון בגוגל GDN: הדרך שלנו להרחיב את החשיפה
היום יותר מתמיד פרסום ויזואלי עם תמונות, צבעים ועיצוב – משיג לא רק תוצאות, אלא גם ובעיקר תשומת לב. רשת התצוגה של גוגל Google Display Network) או בקיצור GDN) היא אחד הכלים הנפוצים והפופולריים ביותר להפיץ מסרים בצורה כזו ברחבי האינטרנט. אם אתם שוקלים לפרסם את העסק שלכם וחשבתם אם

פרסום ביוטיוב: למה זה כדאי? ואיך לעשות את זה נכון?
רבים מאיתנו זוכרים פרסומות טלוויזיה שחקוקות היטב בזיכרון, כאלו שליוו אותנו בילדות או השפיעו על החלטות צרכניות לאורך השנים. גם היום ניתן לעשות פרסום בטלוויזיה, אך הטכנולוגיה בשילוב ענף הדיגיטל חוללה מהפכה של ממש כשעסקים רבים יכולים להעלות פרסומות מצולמות ולהגיע לקהלים רבים דרך ה-Youtube בכבודו ובעצמו. מה השתנה בפרסום

למה אתם חייבים לנצל את Google Shopping?
ישראלי ממוצע שיחפש שם של מוצר שזמין בארץ בגוגל (אין כמעט אתר אחר שהפך לסטנדרט), בדרך כלל ייראה שורה של מוצרים לרכישה מאתרים שונים בליווי תמונות. לתצוגת המוצרים של גוגל קוראים "גוגל שופינג". כמו ברוב מסכי התוצאות של גוגל: לצד תוצאות ממומנות של מפרסמים שמשלמים לגוגל, יש גם תוצאות אורגניות.