JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

וואטסאפ ללא מספר (מספר וירטואלי לוואטסאפ)

וואטסאפ-ללא-מספר-4

כל מי שמשתמש בוואטסאפ, אם בגרסה לעסקים ואם בגרסה הרגילה בוודאי שם לב שלמעשה אין שום דרך להפעיל שני חשבונות על גבי אותו המכשיר.
הסיבה המקורית לכך היא דווקא טובה: חשבון ה-Whatsapp שלנו מקושר למספר הטלפון שלנו וכך ניתן לשלוח הודעות אימות ומידע באופן יחסית מאובטח (למרות שגם השיטה הזו לא מצליחה תמיד למנוע פישינג).

 

שני חשבונות וואטסאפ במקביל

אבל מה עושה מי שרוצה לעבוד שני חשבונות Whatsapp שונים? לדוגמה, מספר אחד פרטי ומספר שני לעסק? ומה אם הוא לא מעוניין לחשוף את המספר הפרטי שלו? אפשרות אחת היא כמובן להשתמש בשני מכשירים שונים, אך זו אופציה לא נוחה, במיוחד עם כל עשרות הנוטיפיקציות שאנחנו מקבלים בשעה.

אפשרות אחרת היא לעשות שימוש במכשיר שיכול לקבל שני כרטיסי סים, אבל מדובר בפתרון שדורש מאיתנו לקנות טלפון נוסף או להחליף את הקיים.

וואטסאפ ללא מספר בנייד

פתרון שלישי

פתרון שלישי והרבה יותר נוח הוא לעשות שימוש במספר וירטואלי לוואטסאפ. את המספר הווירטואלי הזה נוכל לקשר ל-Whatsapp Business ואילו את המספר הרגיל ל-Whatsapp הרגילה.

 

גרסאות מיוחדות של Whatsapp

אם נרצה, נוכל להוריד גרסאות מיוחדות של Whatsapp או תוכנה שמשכפלת אפליקציות (Clone), כך שיהיו לה מספר מופעים (כמו טאבים בדפדפן), ולמעשה להפעיל אפילו יותר משני חשבונות על גבי אותו המכשיר. במצב זה לכל מופע או גרסה של האפליקציה יש מספר טלפון וירטואלי נפרד לחלוטין.

 

חשוב להכיר

עם זאת, חשוב לדעת שאפליקציות לא רשמיות יהיה צורך להוריד תוך כדי עקיפת חנות האפליקציות, דבר שאפשר לעשות באופן פשוט בעיקר באנדרואיד, אבל עשוי להיות מסובך יותר באייפון.

וואטסאפ ללא מספר – יש דבר כזה?

כפי שהסברנו בהתחלה, וואטסאפ מקושרת למספרי טלפון בלבד. זו למשל הסיבה שצריך לאמת אותה לפחות פעם אחת באמצעות הטלפון אם רוצים להשתמש בה על גבי המחשב בגרסת האפליקציה של Windows או בדפדפן (Whatsapp Web) על ידי סריקת קוד QR שמופיע על מסך המחשב. ברגע שמתרחש ניתוק כלשהו בין האפליקציה למחשב, יש לסרוק אותו מחדש.

אפשרות אחרת שכרגע רלוונטית בעיקר למקינטוש היא שימוש באמולטור בשם Blue Stacks, אבל גם כאן יש צורך במספר סלולרי (במקרה זה האימות נעשה דרך שיחה ולא SMS).
לכן, אין דבר כזה וואטסאפ ללא מספר כלל, ואתם בכל מקרה חייבים מספר וירטואלי או כרטיס "טוקמן"…

קישוריות של וואטסאפ ללא מספר

האם מספר וירטואלי בחינם יכול לעשות את העבודה?

אם תשוטטו בחנות האפליקציות של הטלפון שלכם, סביר להניח שתגלו לפחות עשר אפליקציות שונות שמבטיחות לכם מספר וירטואלי חינם.
אבל מספר וירטואלי חינם הוא בדרך כלל כמו חתול בשק: לדוגמה, ישנם מספרים שמנסים לבצע דרכם הודעות פישינג, וכאשר הם מדווחים לחברת פייסבוק, הם נחסמים מהשירות.

 

המספרים הווירטואליים המוצלחים

לכן, המספרים הווירטואליים המוצלחים ביותר הם אלו שתוכלו לרכוש במנוי חודשי ולהיות בטוחים שהם לא נוצלו לרעה בעבר.
לכן, עדיף לשכור מספר מחברה מקומית ולא להתפתות לאפליקציות שמבטיחות לכם מספרים בחינם תמורת צפייה בפרסומות וכו'. מספר מקומי גם ייראה פחות חשוד כאשר תפנו ללקוחות פוטנציאלים.

 

חברה עם וותק

בנוסף, בדקו שמדובר בחברה עם וותק: ישנן חברות שפועלות בשוק העסקי כבר שנים רבות ולעומתן חברות שהוקמו לפני כמה חודשים ומפרסמות את עצמן כחברות שנותנות שירותים ספציפיים ל-Whatsapp. גם אם השימוש במוצרים של החברות מהסוג השני הוא פשוט יותר, בדקו בשבע עיניים מי הן והאם מדובר באמת בחברה ישראלית.

לסיכום

מספר וירטואלי לווטסאפ מחברה אמינה הוא כיום הדרך הנוחה והטובה ביותר להשתמש בשתי גרסאות Whatsapp על גבי אותו המכשיר או במידה ואתם רוצים להסתיר את המספר האמיתי שלכם.

לוגו של וואצאפ

סגירת תפריט