JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

כך תדעו מהו חוזק המודעות שלכם

מדידת חוזק מודעות

עד עכשיו, אם הייתם רוצים לדעת עד כמה האופטימיזציה שאתם מבצעים ברמת המודעה היא טובה, המדד המרכזי שלכם היה הביצועים עצמם וכמובן ציוד האיכות של המודעה. אחת מהמטרות המרכזיות של גוגל בשנים האחרונות היא לפשוט את תהליך הפרסום גם עבור עסקים שלא מנהלים תקציבים של אלפי שקלים בחודש.

אחת הדרכים בהם היא עושה זאת היא באמצעות "חוזק המודעה" (Ad Strength) חוזק המודעה קשור אל הצד הקריאטיבי של המודעה ומתייחס לכותרות ולתיאורים, מילות המפתח ברמת קבוצת המודעות וכך הלאה.  בניגוד לציון האופטימיזציה הכולל, חוזק המודעה מורכב מתיאור כמו "חלש", "ממוצע" או "טוב".

כזכור, הפורמט החדש של המודעות הרספונסיביות (לא לבלבל עם רספונסיביות למובייל) מאפשרות לגוגל ליצור קומבינציות אוטומטיות של כותרות ותיאורים מתוך אלו שהמשתמש מזין על מנת למצוא את המודעה שתפיק את הביצועים הטובים ביותר עבור כל שאילתה. ברוב המודעות יש לפחות שתי שורות כותרת ושלוש שורות תיאור, כך שלמערכת ה-AI של גוגל צריך להיות מספיק חומר לעבוד אתו. חוזק המודעה עצמו משתנה בזמן אמת כאשר אתם יוצרים או עורכים את המודעה.

הציון של חוזק המודעה מתייחס לא רק למספר הכותרות או התיאורים, אלא גם לייחודיות שלהם ומספר מאפיינים נוספים כמו למשל הכללה של מודעה בתוך קבוצת מודעות, יצירת מילות מפתח נפרדות עבור כל קבוצה (אם אין בקבוצה מילות מפתח סביר להניח שהיא לא ממש תתפקד) ופרטים חסרים כמו למשל כתובת URL סופית.

סגירת תפריט