מידע מקצועי
מאמרים מקצועיים בתחום השיווק הדיגיטלי
פוסטים אחרונים
יוטיוב סטודיו – המדריך השלם
מאז שגוגל רכשה את אתר יוטיוב ב-2005 היא הפכה אותו לאתר הסרטונים הנצפה והמצליח ביותר ברשת. לשם ניהול הממשק יצרו את יוטיוב סטודיו וכך שדרגו את כל התהליך. הנה רק כמה נתונים מעודכנים ומרשימים באתר יש כ-2 מיליארד משתמשים מחוברים בחודש בכל דקה מועלים ליוטיוב כ-500 שעות של ווידאו
4 תובנות חשובות מהמדריך על מפות חום של HotJar
מפות חום מאפשרות לנו לדעת כיצד המשתמשים "רואים" את האתר שלנו. הלוגיקה מאחורי מפות החום אומרת שהגולשים בדרך כלל מסתכלים על המקום בו סמן העכבר שלהם נמצא, ולכן אפשר למפות את האזורים החמים והקרים ביותר בכל דף על פי מספר וצפיפות הלחיצות או אינטראקציות אחרות. המדריך של Hotjar Hotjar נחשבת
כל הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת על עדכון iOS 14 של אפל
אחד השינויים הגדולים בעדכון האחרון של אפל למערכת ההפעלה שלה (גרסה 14.5) היא האפשרות לתת לגולשים להחליט אילו אפליקציות בדיוק יוכלו לעקוב או לא לעקוב אחריהם. זאת בנוסף לאפשרות לסנן גישה לחלקים מסוימים של הטלפון כגון מצלמה ואנשי קשר. מבחינת אפל, ככל שיותר אנשים יתחילו להגביל את המעקב אחרי האפליקציה
שיפור הביצועים שלכם ב-Google Ads באמצעות גוגל אנאליטיקס
שיפור הביצועים שלכם ב-Google Ads באמצעות ניתוח ההמרות תחת Google Analytics לפני כמה שנים גוגל הצליחה לזעזע חלק לא קטן מקהילת המשתמשים שלה כאשר הסתירה את החיפושים האורגנים בתוך Google Analytics. גוגל הסבירה שמכיוון שהיא הצפינה את החיפוש, הרי שהמידע הזה כבר לא קיים. מצד שני, מי שמקדם באופן ממומן
איך להקפיץ את מכירות המוצרים שלכם דרך אינסטגרם
גם אם יש לכם חנות אי-קומרס שמקבלת המון תנועה מגוגל וקידום ממומן, אפשר להגביר את החשיפה שלה באינטסגרם ולזכות בחשיפה לקהל יעד ממוקד שירצה לקנות את המוצרים שלכם. באינסטגרם יש שתי דרכים עיקריות לחשוף מוצרים למשתמשים או העוקבים שלכם: 1.באמצעות פוסטים פשוטים והפניה לפרופיל שלכם שמכיל קישור חיצוני (למעט חשבונות
להפוך את הלימון ללימונדה : פרסום ממומן ב-2021
שנת 2020 הייתה אחד השנים הקשות ביותר שידעה האנושות ואין כמעט מדינה שלא חוותה משבר כלכלי עמוק. יכול להיות מאוד שגם העסק שלכם נפגע ונאלצתם לקצץ בתקציב השיווק למרות שכרגע הערוץ האינטרנטי הוא ערוץ המכירות העיקרי שלכם. לכן אולי תתפלאו, אבל בהחלט אפשר להפוך את תחילת השנה האזרחית החדשה להזדמנות
10 כלים לשיווק בפייסבוק
כל מי שפעיל בעולם השיווק ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ושות' יודע שניהול של דפים וקמפיינים ממומנים יכול להיות משימה לא פשוטה בכלל: אנשי סושיאל רבים מפעילים מספר גדול של עמודים או חשבונות מודעות, וכל אחד מהם צריך להתעדכן בפוסטים מקוריים או "קופי" על בסיס קבוע. חשוב גם לנטר את כל
פתיחת חנות מעוצבת בפייסבוק
אם אתם מנהלים עמוד עסקי בפייסבוק, סביר להניח ששמתם לב לאפשרות לפתוח סוג של חנות וירטואלית עם קטלוג מוצרים. עד כה המכירה של המוצרים האלו לא נעשתה בצורה ישירה, אך לאחרונה פייסבוק שכללה את החנויות האלו ופתחה סוג של פורטל אי-קומרס המיועד לכל מי שמיועד למכור את המוצרים שלו. נכון
עוד לא מכירים את שופיפי? כדאי שתכירו!
הישראלי הממוצע שרוצה למכור ברשת רגיל בדרך כלל לעבוד עם חנויות שמציעות לו חברות מקומיות לבניית אתרים. ובאמת, אלו בדרך כלל החנויות שהכי מתאימות לעברית ועונות על כל אפשרויות הסליקה הנפוצות כאן בארץ ובראשם שופיפי. יש כמובן גם את אמאזון ו-ebay, אבל הן מתאימות בעיקר למי שמעוניין למכור לחו"ל ופחות
מה זה טיקטוק וכיצד ניתן לעבוד איתו?
המדריך השלם לשיווק ופרסום עם טיקטוק טיקטוק היא רשת פופולארית במיוחד בקרב צעירים ואי אפשר להתעלם מאחוזי הצמיחה המרשימים שלה. מדובר ברשת שבה מדביקים "מיני סרטונים". רוב הסרטונים הם באורך ברירת המחדל של עד 15 שניות, אך בפועל ניתן לצלם גם סרטונים ארוכים יותר של עד 60 שניות. הנה רק
הדרך הקלה למדוד את ההחזר על ההשקעה שלכם
אם אתם מנהלי שיווק העוסקים בקידום ממומן באינטרנט או רק מקבלים דוחות ממנהל הקמפיינים שלכם, סביר להניח שגם אתם שומעים את המונח ROAS) Return on Spends) או "החזר על הוצאות" לפחות פעם אחת בשבוע. ובאמת, אם אנחנו רוצים לדעת כמה החזרנו על כל שקל / יורו / דולר שהשקענו בפרסום
המדריך השלם לפרסום ביוטיוב 2020
מאז שגוגל רכשה את אתר יוטיוב ב-2005 היא הפכה אותו לאתר הסרטונים הנצפה והמצליח ביותר ברשת. הנה רק כמה נתונים מעודכנים ומרשימים ממאי 2020 על פי אתר Statista: באתר יש כ-2 מיליארד משתמשים מחוברים בחודש בכל דקה מועלים ליוטיוב כ-500 שעות של ווידאו הרווח ממודעות ביוטיוב הסתכם ב-15.15 מיליארד דולר