פוסטים אחרונים

User Intent: באזז וורד או משהו שבאמת יעזור לנו לגייס עוד לקוחות?

כוונת המשתמש היא אחד הנושאים החמים ביותר היום, והסיבה העיקרית לכך היא השינויים הגדולים שגוגל ערכו באלגוריתם שלהם. לא מדובר באלגוריתם אחד ספציפי, אלא במספר רב של אלגוריתמים שעושים שימוש באינטליגנציה המלאכותית של גוגל כדי להבין מה בדיוק המשתמש רוצה למצוא ולהתאים לו את תוצאות החיפוש הטובות ביותר. המשמעות היא

שימוש במעקב האירועים של Facebook Pixel ללא קוד!

מי שיצא לו לעבוד קצת עם הפיקסל של פייסבוק יודע שמדובר בכלי אפקטיבי ביותר לניתוח של המרות ויצירת קהלים מותאמים אישית. לאחרונה פייסבוק הפכו את השימוש בו לפשוט יותר מאי פעם בזכות היכולת לעקוב אחרי אירועים נפוצים ללא צורך להשתמש כלל בקוד למעט התקנת הפיקסל עצמו. חשוב להדגיש: הכלי אומנם

שיטות מתקדמות לניתוח של הקהל שלכם בפייסבוק עם Facebook Analytics

בעבר כבר דיברנו על שימוש בסיסי ב-Analytics וייחוס, היום נציג מספר שיטות מתקדמות נוספות לניתוח של התנועה באתר / בקמפיינים בעבר דיברנו על הפעולות הבאות: 1.ייחוס באנאליטיקס, משפכים ויצירת לוחות בקרה 2.מעקב אחרי אזכורים של המותג שלנו ברשתות חברתיות היום נדבר על: מבחני בדיקה ולמידה מעקב אחרי המשתמשים שהגיעו מפייסבוק

דוגמאות למילות מפתח שליליות שאתם חייבים להכיר

כמו שכתבנו בעבר, השימוש במילות מפתח שליליות הוא סופר חשוב. האלגוריתם של גוגל לוקח לעצמו חופש פעולה גדול מדי ומצמיד למילות המפתח שלנו מילים נוספות שהופכות את הביטוי כולו ללא רלוונטי עבורנו. כתוצאה מכך יהיו לנו יותר לחיצות שנשלם עליהן סתם וכנראה גם המרות שלא יהיו שוות לנו כסף. כמו

בונים פרסונות ללקוחות שלכם: המדריך השלם

אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא לדעת מי קהל היעד שאתם צריכים לפנות אליו. אנחנו בשיווק קוראים לקהלי היעד פרסונה. הפרסונה מייצגת קהל יעד רלוונטי ספציפי, כל קמפיין יכול להכיל מספר פרסונות. מכיוון שלרוב מי שעוסק בשיווק דיגיטלי אין בדיוק את האמצעים לבצע סקרים בקבוצות מיקוד גדולות, את רוב המידע

גדלי באנרים מומלצים לפרסום בגוגל (Google Ads)

הבאנרים היו אתנו מהימים הראשונים של האינטרנט המסחרי ולמעשה הם הקדימו במקרים מסוימים את מודעות הטקסט. כיום אחוזי הלחיצות עליהם הם לא בהכרח הגבוהים ביותר, אבל הם מאוד אפקטיביים כאשר רוצים ליצור מודעות למותג שיש לו שפה גרפית מסוימת או למשוך מבקרים חוזרים שכבר מכירים את הלוגו של המותג (טכניקה

יצירת עמודי נחיתה טובים יותר באמצעות Google Optimize

כולנו רוצים ליצור קמפיינים טובים יותר עם אחוזי לחיצות גבוהים ומחירים נמוכים לכל לחיצה, אבל הרבה פעמיים אנחנו שוכחים שאחד מהמרכיבים החשובים ביותר של ציון  האיכות מתבטא בדפי הנחיתה ועד כמה הם אופטימליים למודעה. גוגל אמנם לא מדרגת דפי נחיתה בדיוק כמו תוצאות אורגניות, אבל יש שני אספקטים שאותם היא

איך להביא את הצ'טבוט שלכם בפייסבוק לשלב הבא

כולנו מכירים את הצ'טבוטים בפייסבוק (ובכלל) שהחלו לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם ואמורים לספק לנו קיצור דרך משמעותי אל הלקוח הבא שלנו. אבל לכמה מאיתנו הבוטים האלו באמת עובדים? אז אם גם אתם מרגישים שאתם לא מנצלים את הפוטנציאל שלהם עד הסוף או שפשוט לא מספיק אנשים בכלל מצליחים להגיע

מדידת החזר על פרסום בפייסבוק

כל מי שעוסק בשיווק באינטרנט מכיר את המושג "החזר על השקעה" (Return of Investment), או בראשי תיבות, ROI. כאשר עברנו מהשקעה בקידום אורגני או אפילו קידום ממומן בגוגל להשקעה בניהול של מדיה חברתית, התגלה שנעשה הרבה יותר ויותר קשה למדוד את ה-ROI. אחרי הכול, קשה לנו להעריך בדיוק איזו פעולה

שימוש באנאליטיקס והייחוס של פייסבוק

כלי האנאליטיקס והייחוס של פייסבוק הם מבין הכלים השימושיים ביותר עבור מי שרוצה להגיע לתובנות שיש להן ערך אמיתי למסעות הפרסום שלו. הכלים נמצאים ישירות בתוך מנהל המודעות של פייסבוק וה-Business Manager. Analytics כלי ה-Analytics של המודעות הממומנות נמצא תחת התפריט הכללי (ליד הלוגו של פייסבוק בצד ימין למעלה), תפריט

התראות ב-Google Analytics

גוגל אנאליטיקס היא ללא ספק המערכת הכי מוצלחת כיום בשוק למדידת תנועה וביצועי אתרים ברשת. מי שקצת מכיר אותה, יודע שישנו לוח של התראות שנקרא Analytics Insights ומודיע על שינויים בתנועה באופן אוטומטי. אבל מה עושים כשרוצים לקבל התראות ספציפיות על פי התאמה אישית? כאן בדיוק נכנסות ההתראות המתקדמות של

איך להשיג לידים באמצעות המסנג'ר בפייסבוק

אחד מערוצי הפרסום הפחות מוכרים בפייסבוק הוא ערוץ המסנג'ר. במדריך הזה נתמקד במודעות בתוך הפיד שמפנות למסנג'ר, אבל קיימות גם מודעות נוספות שמערבות את המסנג'ר. איך עושים את זה בצורה הכי פשוטה? בעיקרון יש שתי דרכים ליצור מודעות כאלו : הדרך הראשונה שעליה פייסבוק ממליצה היא לבחור ב"הודעות" תחת "שיקול"

סגירת תפריט