פוסטים אחרונים

המדריך השלם לשיווק ופרסום בטיקטוק

למה דווקא טיק טוק טיקטוק היא רשת פופולארית במיוחד בקרב צעירים ואי אפשר להתעלם מאחוזי הצמיחה המרשימים שלה. מדובר ברשת שבה מדביקים "מיני סרטונים". רוב הסרטונים הם באורך ברירת המחדל של עד 15 שניות, אך בפועל ניתן לצלם גם סרטונים ארוכים יותר של עד 60 שניות. הנה רק כמה מן

הדרך הקלה למדוד את ההחזר על ההשקעה שלכם

אם אתם מנהלי שיווק העוסקים בקידום ממומן באינטרנט או רק מקבלים דוחות ממנהל הקמפיינים שלכם, סביר להניח שגם אתם שומעים את המונח ROAS) Return on Spends) או "החזר על הוצאות" לפחות פעם אחת בשבוע. ובאמת, אם אנחנו רוצים לדעת כמה החזרנו על כל שקל / יורו / דולר שהשקענו בפרסום

המדריך השלם לפרסום ביוטיוב 2020

מאז שגוגל רכשה את אתר יוטיוב ב-2005 היא הפכה אותו לאתר הסרטונים הנצפה והמצליח ביותר ברשת. הנה רק כמה נתונים מעודכנים ומרשימים ממאי 2020 על פי אתר Statista: באתר יש כ-2 מיליארד משתמשים מחוברים בחודש בכל דקה מועלים ליוטיוב כ-500 שעות של ווידאו הרווח ממודעות ביוטיוב הסתכם ב-15.15 מיליארד דולר

איך להסיר קהלים לא רלוונטים מפרסום ורימרקטינג

כאנשי שיווק באינטרנט אנחנו מחפשים את קהל היעד הרלוונטי ביותר, אבל  גם מסננים החוצה קהלי יעד לא רלוונטיים. אחרת עשוי להיווצר מצב שבו אנחנו משקיעים המון כסף בקמפיין ומביאים הרבה תנועה לאתר, אבל מגלים שחלק ממנה כלל לא רלוונטית אלינו. אנחנו תמיד יכולים לבצע מיקודים שונים על דרך החיוב (את

כך תשוו את ביצועי האתר הנוכחיים שלכם לתקופה שלפני משבר הקורונה

משבר הקורונה הפתיע את כולנו ולמרות שהסימנים הראשונים הגיעו כבר בחודש פברואר, המחלה החלה להתפשט בקצב גבוה במיוחד בחודש מרץ ואילך. למרות שרובינו נמצאים יותר בבית ותדירות השימוש באינטרנט גבוהה במיוחד, אתרים מסוימים ראו דווקא האטה. לדוגמה, אתרי מתכונים נעשו הרבה יותר פופולאריים, אך אתרים לאולמות אירועים או ארגון חתונות

כך תוכלו להגדיל את המכירות שלכם בגוגל שופינג בעשרה צעדים פשוטים

גוגל שופינג הוא אחד משירותי הפרסום המתפתחים ביותר של גוגל. בחו"ל הוא קיים כבר במשך שנים, אך לארץ הוא הגיע רק לפני שנים ספורות. כאשר מחפשים מוצרים בגוגל ישראל, אפשר לראות יותר ויותר מודעות ממומנות שתופסות את העין ומאתגרות גם אתרים וותיקים בתחום. מודעות אלו עשויות אף להופיע לפני המודעות

User Intent: באזז וורד או משהו שבאמת יעזור לנו לגייס עוד לקוחות?

כוונת המשתמש היא אחד הנושאים החמים ביותר היום, והסיבה העיקרית לכך היא השינויים הגדולים שגוגל ערכו באלגוריתם שלהם. לא מדובר באלגוריתם אחד ספציפי, אלא במספר רב של אלגוריתמים שעושים שימוש באינטליגנציה המלאכותית של גוגל כדי להבין מה בדיוק המשתמש רוצה למצוא ולהתאים לו את תוצאות החיפוש הטובות ביותר. המשמעות היא

שימוש במעקב האירועים של Facebook Pixel ללא קוד!

מי שיצא לו לעבוד קצת עם הפיקסל של פייסבוק יודע שמדובר בכלי אפקטיבי ביותר לניתוח של המרות ויצירת קהלים מותאמים אישית. לאחרונה פייסבוק הפכו את השימוש בו לפשוט יותר מאי פעם בזכות היכולת לעקוב אחרי אירועים נפוצים ללא צורך להשתמש כלל בקוד למעט התקנת הפיקסל עצמו. חשוב להדגיש: הכלי אומנם

שיטות מתקדמות לניתוח הקהל שלכם בפייסבוק עם Facebook Analytics

בעבר דיברנו על הפעולות הבאות: 1.ייחוס באנאליטיקס, משפכים ויצירת לוחות בקרה 2.מעקב אחרי אזכורים של המותג שלנו ברשתות חברתיות היום נדבר על: מבחני בדיקה ולמידה מעקב אחרי המשתמשים שהגיעו מפייסבוק דרך Google Analytics כקבוצה נפרדת יצירת מסננים (דוגמה טובה ניתן לראות בחשבון לדוגמה) מבחני בדיקה ולמידה אם פעם היינו צריכים

דוגמאות למילות מפתח שליליות שאתם חייבים להכיר

כמו שכתבנו בעבר, השימוש במילות מפתח שליליות הוא סופר חשוב. האלגוריתם של גוגל לוקח לעצמו חופש פעולה גדול מדי ומצמיד למילות המפתח שלנו מילים נוספות שהופכות את הביטוי כולו ללא רלוונטי עבורנו. כתוצאה מכך יהיו לנו יותר לחיצות שנשלם עליהן סתם וכנראה גם המרות שלא יהיו שוות לנו כסף. כמו

כיצד בונים פרסונות ללקוחות שלכם: המדריך השלם

אחד הדברים החשובים ביותר בשיווק הוא לדעת מי קהל היעד שאתם צריכים לפנות אליו. אנחנו בשיווק קוראים לקהלי היעד פרסונה. הפרסונה מייצגת קהל יעד רלוונטי ספציפי, כל קמפיין יכול להכיל מספר פרסונות. מכיוון שלרוב מי שעוסק בשיווק דיגיטלי אין בדיוק את האמצעים לבצע סקרים בקבוצות מיקוד גדולות, את רוב המידע

גדלי באנרים מומלצים לפרסום בגוגל (Google Ads)

הבאנרים היו אתנו מהימים הראשונים של האינטרנט המסחרי ולמעשה הם הקדימו במקרים מסוימים את מודעות הטקסט. כיום אחוזי הלחיצות עליהם הם לא בהכרח הגבוהים ביותר, אבל הם מאוד אפקטיביים כאשר רוצים ליצור מודעות למותג שיש לו שפה גרפית מסוימת או למשוך מבקרים חוזרים שכבר מכירים את הלוגו של המותג (טכניקה

סגירת תפריט