מה בנוגע לאיכות דף הנחיתה?
למרות ההצהרות של גוגל שאיכות דף הנחיתה חשובה מאוד לציון האיכות, העובדות בשטח מראות שמדובר במקרים נדירים וב-99% אחוז מהזמן, החלוקה למילות מפתח, ניסוח המודעה ואחוז הלחיצות (CTR) הם החשובים ביותר.
מה לעשות אם ציון האיכות לכל מילות המפתח שלי הוא נמוך מאוד (3 ומטה)?
אם גם למילות מפתח קיימות יש ציון נמוך וגם מילות מפתח חדשות מקבלות ציונים נמוכים, כנראה שמדובר בבעיה עם ההיסטוריה של החשבון או הדומיין. ביצועים נמוכים בעבר ולמשך זמן רב יכולים לגרום לגוגל לאבד את האמון במפרסם ולהוריד את הביצועים של המודעות בלי קשר לשיפורים שבוצעו.
לא חייבים בהכרח לפתוח חשבון חדש או לעבור דומיין: יש לעבור על תרשים הזרימה עם מילת מפתח אחת בכל פעם ולבחור מילים שקל להתברג עליהן כמו למשל שם המותג או ביטויים ספציפיים מאוד, כך שניתן יהיה לבנות מחדש את האמון מול גוגל.
מה בנוגע למובהקות סטטיסטית במרתון של הרצת המודעות?
המטרה של המרתון היא להכפיל ואפילו לשלש את שיעור הלחיצות במטרה לשפר את ציון האיכות, ולכן כל מילת מפתח שמשיגה רק שיפור קטן נחשבת לכישלון. מכיוון שאנחנו מתבססים על תיאורית הברבור השחור, גם 200 חשיפות מספיקות על מנת לקבל מושג אם הצלחנו או לא.
כמה זמן ייקח לי לקבל ציון איכות גבוה מ-7?
לפעמיים מספיק רק לשנות את מבנה הקמפיין, אבל ברוב המקרים השיפור הדרמטי ב-CTR הוא מה שקובע. מכיוון שלפעמיים צריך לנסח מחדש 20 או 50 פעמיים את המודעה, המשימה יכולה לקחת אפילו חודשיים (למרות שאנחנו ראינו קפיצה משמעותית אחרי עשרה מבדקים בממוצע). אם זה יותר מדי זמן, אפשר לקחת יועץ חיצוני שיבצע את המשימה.