JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

חשוב להכיר: 4 מדדים חדשים בGoogle Ads

מדדים-חדשים-בגוגל

4 מדדים חדשים בGoogle Ads:
החל מ6.11 , גוגל מוסיפה 4 מדדים חדשים הקשורים במיקום המודעות בדף התוצאות

שיעור הקליקים בקמפיין גוגל אדס מושפע ישירות ובאופן משמעותי ממיקום המודעות שלכם
בניגוד לתפיסה הרווחת, מיקום ממוצע אינו אמור לתאר היכן המודעה מופיעה בדף.

בנוסף, המדד: מיקום הממוצע – משקף את המיקום שהמודעה שלך מופיעה בהשוואה למודעות האחרות במכירה הפומבית של מודעות.
כתוצאה מכך, מיקום מודעה של "1" פירושו שהמודעה שלך מוצגת מעל כל המודעות האחרות, אך אין פירוש הדבר שהמודעה נמצאת בחלק העליון של הדף.
לפעמים לא מוצגות מודעות מעל לתוצאות החיפוש האורגניות, כך שהמודעה עם מיקום "1" מופיעה בתחתית הדף.

המדדים החדשים הם:

%(Impr. (Absolute Top – האחוז מהופעות שהמודעה שלך מוצגת כמודעה הראשונה שמעל לתוצאות החיפוש האורגניות

%(Impr. (Top – האחוז של הופעות שהמודעה שלך שמוצגות בכל מקום מעל לתוצאות החיפוש הרגילות

Search (Absolute Top) IS – ההופעות שקיבלת במיקום העליון המוחלט (המודעה הראשונה מעל לתוצאות החיפוש הרגילות) חלקי מספר ההופעות המשוער שאתה זכאי לקבל במיקום העליון.

Search (Top) IS – ההופעות שקיבלת במיקום העליון (בכל מקום שמעל לתוצאות החיפוש הרגילות) בהשוואה למספר המשוער של הופעות שהיית זכאי לקבל במיקום העליון.

שני המדדים:
Impr. (Absolute Top) %
Impr. (Top) %
הם אינדיקטורים ספציפיים למיקומכם בדף.
השתמשו בערכים אלה כדי לקבוע מתי והיכן ההופעות שלך מוצגות מעל לתוצאות החיפוש הרגילות.

שני המדדים:
Search (Absolute Top) IS
Search (Top) IS
אינדקטורים לנתח ההופעות הגבוהות שלך. הם מהווים את האינדיקטורים הטובים ביותר להזדמנות הזמינה להצגת המודעות שלך במיקומים בולטים יותר.
אם היעד שלך הוא להציע מיקום בדף, עליך להשתמש בערכים אלה.

 

לסיכום:
אם אתה משתמש במיקום הממוצע כדי להבין את המיקום של המודעות שלך בדף, מומלץ להשתמש ב:
Impression (Absolute Top) %
Impression (Top) %

אם אתה משתמש במיקום הממוצע להצעה למיקום של דף, עדיף להשתמש ב
(Abs Top) IS
Search (Top) IS.

ושיהיה בהצלחה עם הקמפיין

 

הכתבה פורסמה במרכז התמיכה של גוגל

סגירת תפריט