JUST DIGITAL BLOG
Share on email
Share on whatsapp
Share on facebook

חדשות: גוגל משפרת את ביצועי המודעות באמצעות מעקב מקביל

מעקב מקביל מודעות גוגל

לקראת תקופת החגים, גוגל מזכירה שהיא תעבור למעקב מקביל (Parallel Tracking) עבור כל החשבונות של Google Ads החל מה-30 לאוקטובר. באמצעות מעקב מקביל, המעקב אחרי הלחיצות נעשה ברקע, ולכן דף הנחיתה יכול לעלות אפילו כמה שניות יותר מהר, עד חמש שניות לפי משתמשי גוגל. על פי נתונים נוספים שגוגל אספה, גם עיכוב של שנייה או שתיים יכול להוריד את אחוז ההמרות בלא פחות מ-20%.

כרגע המעקב המקביל פועל עבור כל המודעות ברשת החיפוש ובמודעות שופינג, וב-2019 הוא יורחב גם לרשת המדיה ולמודעות הווידאו.

בנוסף לזאת, גוגל הוסיפה תמיכה בפורמט המשופר לטעינת עמודי מובייל (AMP) גם עבור דפי נחיתה ומחשבון שעוזר להבין כיצד זמן טעינת הדף משפיע על ההמרות.

מכיוון שהאפשרות הזו תהפוך לברירת מחדל, אין צורך לבצע שינויים בתוך ממשק המשתמש, אבל חשוב לבדוק תוכנות צד שליש של ספקים חיצוניי שמתחברות אל הממשק של Google Ads ולראות שהן תואמות לצורת המעקב החדשה.

בנוסף, אם עמוד הנחיתה שלכם אינו תומך ב-HTTPS, רצוי מאוד שתעדכנו אותו, מכיוון שכרום כבר החל להציג התראות בשורת הכתובת עבור כל עמוד שכולל טפסים ולא עושה שימוש בתקן אבטחה. גם אם כל מה שהמשתמש עושה זה להכניס את מספר הטלפון או המייל שלו, אתם ממש לא רוצים שהם יגיעו לספאמר…

סגירת תפריט