תחום ייעוץ המשכנתאות נחשב לענף תחרותי ויש לכך סיבה טובה. קהל היעד מורכב מאלפים רבים של גולשים שמבינים שהם מוכרחים לקבל ייעוץ מקצועי בטרם הם חותמים על העסקה הגדולה בחייהם. עם הלחץ הרב והאמוציות הרבות המתלוות ללקיחת משכנתא, כך גם ישנו שצף של חיפושים ברשת אחר יועצים מומלצים ואיכותיים.
לצד החיפושים הרבים שגורמים למגוון יועצי המשכנתאות להילחם על תשומת לבו של כל גולש וגולשת, חשוב להתייחס גם לעלייה במספר היועצים הקיימים בתחום זה. לאורך השנים, עלה מספר היועצים למשכנתאות שנכנסו לשוק, מה שהעלה בהתמדה את העלות לקליק באפיקי הפרסום הממומן.
כבר במעמד פסקת פתיחה זו נאמר, כי אם את או אתה יועצי משכנתאות המעוניינים להגדיל את מספר הפניות אליהם מדי חודש בחודשו; הרי שהדרך היעילה והמהירה ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום ממומן בגוגל אדס. וכמובן שיש אבל – אבל כדי להצליח באמת ולמקסם את תקציב הפרסום, יש צורך באסטרטגיה מחושבת וקפדנית, אסטרטגיה שמנצלת כל שקל בצורה חכמה.
למה קידום ממומן בגוגל הוא הכלי היעיל ביותר ליועצי משכנתאות?
בסופו של דבר אנחנו מקדמים כאן נושא שמביע צורך. אדם שצריך ואפילו זקוק ליועץ חיצוני שיסייע לו להתנהל נכונה אל מול מחלקות המשכנתאות בבנקים השונים.
יועץ משכנתאות צריך להופיע בדיוק ברגע שבו הלקוח הפוטנציאלי מחפש פתרון. אנשים לא נוטים לחפש יועץ משכנתאות חודשים מראש, אלא כשהם כבר מתקרבים לרגע החתימה על המשכנתא. כאשר ישנה דירה שהם מעוניינים בה. המשמעות היא שאם המודעה שלנו מופיעה בראש תוצאות החיפוש בגוגל, הסיכוי שהגולש יקליק עליה גבוה במיוחד.
יתרה מכך, מודעות ממומנות בגוגל פונות לאנשים שנמצאים בשלב החלטת הרכישה – מה שמוביל ללידים חמים ואיכותיים הרבה יותר מאשר פניות מרשתות חברתיות.
אך ההצלחה בגוגל אדס איננה תלויה רק בכך שנרים קמפיין לאוויר – היא תלויה בביצוע הנכון של הקידום; החל המן החשיבה האסטרטגית המקדימה ועד לניהול הקמפיין באופן קפדני ויומיומי. חשוב לדעת אילו מילות מפתח לבחור, איך לנסח את המודעות, איך ליצור דפי נחיתה אפקטיביים, ואיך לנהל את התקציב כך שנשלם פחות עבור קליק – ותשיג יותר לקוחות.
איך בונים אסטרטגיה חכמה לקידום יועצי משכנתאות?
1. בחירת מילות המפתח הנכונות
הבסיס של כל קמפיין מוצלח הוא מחקר מילות מפתח מעמיק.
על פניו זה נשמע פשוט למדי – לקדם את המילה יועץ משכנתאות / יועצי משכנתאות ולרוץ עם הקמפיין קדימה.
עם זאת, נזכור שוב כי יועצי משכנתאות רבים מתחרים על מונחים רחבים כמו "יועץ משכנתאות", ורובם המכריע יגלו מהר מאוד שהתחרות גבוהה, והמחירים לקליק ובכן… מרקיעים שחקים. הדרך הנכונה לפעול היא לבחור גם במילות מפתח ממוקדות יותר, כמו:
- יועץ משכנתאות מומלץ
- ייעוץ משכנתאות אונליין
- כמה עולה יועץ משכנתאות
האם זה אומר שנוותר על קידום המילה 'יועץ משכנתאות'? לא בהכרח, אך לא נשים את הכסף שלנו על המילה המדויקת הזו בלבד.
כתיבת מודעות מושכות שמביאות הקלקות
כאשר הגולש רואה מודעה של יועץ משכנתאות, הוא מחפש אינדיקציה ברורה לכך שמדובר במישהו שיכול לעזור לו. צריך לגעת בנקודות הכואבות כבר בשלבים הראשונים הללו. לכן, המודעה שלנו חייבת לבלוט ולכלול הצעת ערך מובהקת. במקום לכתוב "ייעוץ משכנתאות לכל מטרה" או משפט בנאלי כזה או אחר, כדאי לנסח מודעה ממוקדת יותר, למשל:
תכנון משכנתא בהתאמה אישית – פגישה ראשונה ללא עלות!
חיסכון של עשרות אלפי שקלים במשכנתא שלך – צור קשר עכשיו!
קבלת משכנתא גם לבעלי הכנסה נמוכה – דברו איתנו עוד היום!
כמו כן, תוספי מודעות יכולים לעשות הבדל עצום – שימוש בתוספים כמו מספר טלפון לחיוג מהיר, קישורים לדפי שירותים באתר, ואפילו ביקורות חיוביות שאפשר להטמיע ישירות מתוך גוגל מפות, כל אלו יכולים להגדיל משמעותית את אחוז ההמרה ולהגביר את האמון של הגולשים בנו.
שיפור דף הנחיתה להגדלת אחוזי ההמרה
כלל ברזל שחשוב לזכור: גוגל היא מתווכת. הם יודעים לתווך בינינו לבין הגולשים. מה קרה בדף הנחיתה שלנו? כאן הכדור כבר בידיים שלנו בלבד.
ללא דף נחיתה ממיר, גם הקמפיין הכי טוב לא יניב תוצאות מרשימות. אנשים שמקליקים על המודעה שלנו מצפים להגיע לדף שנותן להם מידע ברור, מסביר למה כדאי להם לפנות אלינו, ומעודד אותם להשאיר פרטים או להתקשר.
דף הנחיתה חייב להיות בנוי נכון:
- כותרת ברורה שמדגישה את היתרון שלכם בתור יועצי משכנתאות
- טופס קצר להשארת פרטים
- קריאה לפעולה חזקה (לדוגמה: "לקבלת ייעוץ חינם – השאירו פרטים")
- הוכחה חברתית (למשל, המלצות מלקוחות)
- מידע תמציתי עם יתרונות ברורים – למה לבחור דווקא בנו?
שילוב רשתות חברתיות בקמפיין
למרות שהפוקוס של המאמר שלנו הוא על קידום ממומן בגוגל, שילוב של קידום ממומן באינסטגרם ופייסבוק יכול לחזק משמעותית את הקמפיין. בעוד שגוגל אדס עובד טוב כדי להביא לידים חמים שמחפשים פתרון, פייסבוק ואינסטגרם יכולים לשמש ככלי לחימום הקהל ולבניית אמון.
באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק ניתן להציג סרטוני עדות של לקוחות מרוצים, להעלות פוסטים עם טיפים פרקטיים על תהליך לקיחת המשכנתא, וליצור מעורבות שתוביל לפניות נוספות.
בנוסף, רימרקטינג – פרסום ממוקד לגולשים שכבר ביקרו בדף הנחיתה שלנו, יכול להחזיר מתעניינים ולגרום להם להשלים את ההמרה.
ניהול תקציב חכם – הסוד למקסום התוצאות
בכל תחום שהוא 'אובר-תחרותי' (דוגמת ייעוץ משכנתאות, תחומי משפט למיניהם וכיוצ"ב), בזבוז תקציב על מילות מפתח כלליות מדי או לחיצות שאינן מביאות פניות איכותיות הוא קריטי. חבל על כל שקל, ובמקרה שלנו על עשרות שקלים להקלקה. כדי להימנע מזה, חשוב לבצע אופטימיזציה מתמדת:
בין אם מדובר בביצוע A/B Testing על מודעות שונות ולראות מה עובד טוב יותר, דרך שימוש בקמפיינים חכמים של גוגל שמסוגלים ללמוד ולהתייעל עם הזמן
לבדוק אילו שעות וימים מביאים את הפניות האיכותיות ביותר ולהתמקד בהם ועד לשלילת מילים לא רלוונטיות כבר מן היום הראשון שבו אנו עולים לפרסום (למשל קלאסי לשלול מילים דוגמת לימודי או קורס עבור מי שיחפש קורס יועצי משכנתאות, או שכר / משכורת, כמה מרוויח וכן הלאה).
קידום ממומן בגוגל אדס הוא כלי עוצמתי ליועצי משכנתאות
יועצי משכנתאות שמעוניינים להגדיל את כמות הלידים ולבלוט בתוך התחרות המאתגרת חייבים להשקיע בקידום ממומן חכם וממוקד. שימוש נכון בגוגל אדס, יחד עם דפי נחיתה מותאמים, מודעות מנוסחות היטב, וניהול תקציב מחושב, יכול להביא תוצאות מעולות ולהבטיח זרם קבוע של לקוחות חדשים.
אם אתם רוצים להתחיל לפרסם בגוגל ולראות תוצאות אמיתיות, אנחנו ב-Just Digital סוכנות דיגטל כאן כדי לעזור. צור איתנו קשר וכבר במעמד השיחה הראשונה ניצור אתכם אסטרטגיית קידום ממוקדת שתעזור לכם להפוך את הפרסום הממומן לכלי שמביא לקוחות באופן קבוע.