ניהול קמפיין בפייסבוק

3.5 מיליון ישראלים גולשים בפייסבוק מידי יום. איך העסק שלך יכול להרוויח מזה?

בפייסבוק כל אחד צופה בדיוק במודעה שמתאימה לו

כיום כבר אי אפשר להתחמק מהעובדה שפייסבוק יודעת עלינו כמעט הכול: מי הם החברים שלנו, איפה נגפשנו לפני שנה וחצי, מהם התחביבים שלנו, באילו קבוצות אנחנו חברים ואפילו לאיזה צד של המפה הפוליטית אנחנו משתייכים. כל מאגר הידע העצום הזה משמש את המפרסמים כיום על מנת להציג מודעות ברמות התאמה אישית ודיוק שפשוט לא היו קיימות או בכלל אפשריות קודם לכן.

למעשה, אנחנו יודעים מה המשתמש רוצה עוד לפני שהוא יודע זאת, כך שבניגוד לרשתות פרסום אחרות, אנחנו לא צריכים לחכות שהוא יעשה משהו מעבר לגלילה של הפיד וצפייה במודעה עצמה, כשאנחנו נשלם לרוב רק כאשר הוא יילחץ על המודעה.

כשיש כל כך הרבה אפשרויות, אתם צריכים יד שתכוון אתכם

חשוב לדעת שכיום יש אינספור דרכים לפרסם בפייסבוק ומגוון רחב מאוד של מודעות שאפשר לעצב בכל אופן שתרצו, כולל מודעות גלריה, סרטונים והפניות למסנג'ר. לכן, אם אתם רוצים לנצל את ההזדמנות הזו עד תום ולהתמקד במה שמתאים לאופי הייחודי של העסק שלכם, הרי שאתם חייבים סוכנות פרסום מקצועית שתראה לכם את הדרך ואת האמצעים לעשות זאת בצורה הנכונה.

אז הצטרפו לעשרות לקוחות מרוצים שכבר ניהלו דרכנו קמפיינים ממומנים בפייסבוק והגיעו בדיוק ללקוחות שמתאימים להם.

הצטרפו לעשרות עסקים שכבר קיבלו יותר לעסק שלהם, בזכות פירסום ממומן בפייסבוק

מה כולל ניהול קמפיין בפייסבוק?

קביעת המטרות

פייסבוק נותנת משקל רב לקביעת המטרה העיקרית של הקמפיין. האם תרצו שיותר אנשים יכירו את המותג שלכם? אולי תעדיפו להביא תנועה ישירה לאתר שלכם, או שאולי בכלל אתם מעוניינים להפוך את המודעה שלכם לזירת מכירה פעילה של מוצרים?

אפיון ראשוני של קהל היעד

מכיוון שפייסבוק פועלת על פי מאפיינים ספציפיים של קהל היעד על מנת למקד את המודעות, השלב הראשון בכל קמפיין הוא בניית פרסונה של האדם אליו תרצו לפנות באמצעות מערכת בניית הקהלים של פייסבוק.

עיצוב ובניית המודעות

בשלב הזה נעצב ביחד אתכם את המודעות המושכות והאטרקטיביות ביותר באמצעות שלל האפשרויות שפייסבוק מציעה. מודעה מושכת תבלוט מעל שאר הפוסטים שהמשתמש רואה ותגרום לו לעצור שנייה ולשקול את ההצעה שלכם ברצינות.

מיטוב התקציב

למרות האופטימיזציה האוטומטית של פייסבוק, הפרטים הקטנים שאפשר לשחק איתם עדיין משנים המון. לכן, נחשוב ביחד אתכם כיצד לנצל את התקציב שלכם באופן אופטימלי, לחלק אותו בין המודעות השונות ועל פני ציר הזמן.

מעקב

אנו נגיש לכם רק את הנתונים החשובים באופן ברור וקריא. לאחר מכן נבצע אופטימיזציה נוספת לקמפיין הכוללת שינוי והוספה של מודעות ואלמנטים במטרה לנצל אפילו טוב יותר את התקציב ולקבל יותר לחיצות והמרות.

כיצד אנחנו משפרים את הקמפיין?

כלי התובנות והאנליזה שפייסבוק מספקת ביחד עם כלים חיצונים מאפשרים לנו לדעת בכל רגע נתון לכמה אנשים הגענו, מה הייתה מידת המעורבות שלהם וכמה מהם שיתפו את הפוסט עם חבריהם.

בעזרת הכלים האלו אנו מנתחים את נתוני התפוצה של הפוסטים בעמוד העסקי שלכם והמודעות הממומנות במטרה לזהות אילו הם המוצלחים ביותר ולייצר עוד מהם. מנגד, אנחנו יכולים לנטרל או להפנות פחות תקציבים לאלו עם הביצועים הפחות טובים ובכך להגדיל את התמורה שאתם מקבלים לכל שקל שהשקעתם.

תהליך העבודה

שיחת
הכרות

איפיון
קהל ומטרות

בחירת
סוג הקמפיין

מחקר שוק
וקהלי יעד

ניהול שוטף של מודעות ותקציבים

דוחות חודשיים ומעקב

סגירת תפריט