שיפור יחס המרה

כיצד להביא אל האתר תנועה איכותית ולזכות בעוד לקוחות חדשים? אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות שיפור יחס ההמרה

פרמטרים רבים משפיעים על יחס ההמרה: כמה משתמשים חדשים הגיעו לאתר לעומת משתמשים חוזרים, כמה נטשו מבלי לבצע שום פעולה, זמן שהייה בעמוד ומה היה המסלול שעברו (במסלולי המרה מרובי עמודים) וכך הלאה. תפקידו של מנתח הנתונים (איש האנליזה) הוא לבדוק כיצד המדדים השונים משפיעים אחד על השני לאורך ציר הזמן על מנת להגדיל את אחוזי ההמרה בשורה התחתונה

איך נשפר את יחס ההמרה באתר שלך?

איתור בעיות טכניות בקמפיין

לעיתים מודעות שלמות אינן מוצגות או מוצגות בתדירות נמוכה מדי בשל הגדרות לא נכונות כגון חלוקת תקציב בעייתית.

קבוצות מיקוד של משתמשים אמיתיים לשיפור דפי הנחיתה

לפעמים גם המעצבים ואנשי השיווק הטובים ביותר לא תמיד רואים את מה שעין נוספת שמה לב אליו בשנייה.

ביצוע אופטימיזציה למודעות

כאשר אין התאמה בין טקסט המודעה או מילות המפתח שבה לבין עמוד הנחיתה, אחוזי ההמרה אינם אופטימליים.

שימוש במבחני חלוקה

במבחני חלוקה משנים אלמנטים קטנים בדף או במודעה על מנת לראות כיצד הם משפיעים על אחוזי ההמרה. לפעמים גם שינוי קטן עושה הבדל עצום.

תמיד נשאף ליותר

גם אחרי שאחוזי ההמרה עולים, אסור לנוח על זרי הדפנה ויש לשאוף להגדלת אחוזי ההמרה אפילו יותר באמצעות מעקב מתמיד וביצוע שינויים נוספים.

סגירת תפריט