ניהול רימרקטינג, שיווק מחדש (או רימרקטינג באנגלית) היא טכניקה שמאפשרת לצבוע גולשים שביצעו פעולה מסוימת באתר האינטרנט של המפרסם, אפליקציה או כל נכס אחר שהוא מפעיל ולפנות אליהם באופן ספציפי באמצעות מודעות ממוקדות.
לדוגמה, אפשר לפנות אל גולשים שלא סיימו תהליך רכישה, אוהדים של עמוד מסוים, רשימה של לקוחות קיימים ועוד. כאשר מתבצעת פנייה ממוקדת באמצעות שיווק מחדש, אחוזי ההמרה הם גבוהים יותר מכיוון שקיימת הכרה מוקדמת בין המותג או העסק לבין הלקוח.
הצטרפו לעשרות עסקים שכבר קיבלו יותר לעסק שלהם, בזכות פירסום ממומן באינסטגרם
מה כולל ניהול קמפיין רימרקטינג?
זיהוי ההזדמנות
לא ניתן להתחיל בקמפיין אפקטיבי מבלי לבחון את המצב הקיים ולזהות את הזדמנויות הרימרקטינג הטובות ביותר
עיצוב המודעות
בשלב זה נכתוב את המודעות שיפנו אל הגולשים הספציפיים במטרה לגרום להם לשקול מחדש את הרכישה או לבצע רכישה נוספת.
סימון הגולשים
אם סימון הגולשים לא מתבצעת אוטומטית, אנחנו נבצע את הדרוש ונשתול את העוגייה הנכונה באתר (Cookie) על פי הדרישות של פלטפורמת הפרסום.
הקמת הקמפיין
בשלב זה נקים את קמפיין הרימרקטינג על סמך המודעות שיצרנו ונגדיר אותו בצורה הנכונה על מנת שיוכל לזהות את הגולשים שצבענו זה מכבר.
ניתוח הקמפיין
בשלב זה ננתח את הנתונים שהתקבלו ונבצע שינויים אשר יאפשרו לנו לשפר עוד יותר את נתוני הקמפיין.
תהליך העבודה
שיחת
הכרות
איפיון
קהל ומטרות
בחירת
סוג הקמפיין
מחקר שוק
וקהלי יעד
ניהול שוטף של מודעות ותקציבים
דוחות חודשיים ומעקב