שיווק דיגיטלי לאתרי מסחר E-Commerce

כיצד להגדיל את המכירות דרך האתר? מה גורם לגולשים שלכם לנטוש את העגלה? ואיך להגדיל את מועדון הלקוחות? בזכות מידע שאנחנו שואבים מהאתר נוכל לענות על השאלות ולשפר את המצב הקיים

כיצד אנחנו גורמים לקמפיינים שלכם להמריא!

ניתוח הנתונים הקיימים

בשלב הראשון נבין מהן נקודות החוזקה והתורפה של האתר ובאילו כדאי להתרכז על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

אופטימיזציה פנימית באתר

בשלב זה נבצע אופטימיזציה פנימית לאותם החלקים באתר אשר צריכים חיזוק מבחינה שיווקית על מנת לגרום לגולש לרכוש ("קריאה לפעולה"). לדוגמה, עימודי נחיתה או תהליכי הוספת המוצרים לסל.

בנייה נכונה של קמפיינים

בשלב זה נתכנן את הקמפיינים הפרסומים בפלטפורמות המתאימות על מנת לפרסם את המוצרים והקטגוריות הנכונים, תוך כדי חיבור הטמעה של תכונות מתקדמות כגון קטלוג מוצרים.

הרצת הקמפיינים

בשלב זה נתחיל להריץ את הקמפיינים בפועל בהתאם לתקציב ולוח הזמנים ונראה כי הם עובדים כשורה על פי המתוכנן.

למידה ושיפור הקיים

בשלב זה ננתח את הביצועים של הקמפיין, נבצע בו שינויים בהתאם לצורך, נבדוק את התוצאות לאחר השינוי וחוזר חלילה…

גוגל שופינג

פלטפורמה ייחודית של גוגל שמאפשרת לפרסם מוצרים ישירות בתוך תוצאות החיפוש הממומנות עם פרטי המוצר והמחיר שלו הנלקחים מתוך מאגר המוצרים של האתר. לפייסבוק מודעות דומות  המסוגלות להציג מספר מוצרים שניתן לעבור ביניהם.

מסע לקוח

הדרך אותה עובר הלקוח מהרגע הראשון שבו הוא רואה מודעה או תוצאה בגוגל שמובילות אותו לאתר ועד שהוא מגיע ליעד הסופי כגון עמוד הרכישה.

שיווק מחדש

טכניקה שמטרתה חיזוק האמון מול הלקוח באמצעות פנייה אליו לאחר שכבר ביקר באתר, ביצע רכישה וכך הלאה (ניתן לבחור תנאים שונים). הפנייה מזכירה לגולש שאנחנו קיימים ושיש לנו משהו חדש להציע לו.

סגירת תפריט